henrik_s Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 heisann! jeg har eg spørsmål, får ikke alle som registrerer seg lov til å spille? og hvordan får jeg keyen? når jeg trykker på "manage account" kommer den bare tilbake www.worldofwarcraft.com hva skal jeg gjøre?
anon12234 Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 jo, alle får spille. du trenger ikke key når du regger deg på wow.com
PinneVed Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Hva mener du? Har ikke fått tak i key... Jeg må vel ha den for å regge meg på worldofwarcraft.com? Create account > Agreement > Auth (der trenger jeg key) Endret 9. november 2004 av PinneVed
zero_time Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Hva mener du? Har ikke fått tak i key... Jeg må vel ha den for å regge meg på worldofwarcraft.com? trenger ikkje key for å registrere deg der.. har sjølv gjort det uten.. Edit: grunnen til at du kommer tilbake til hovedsida når du prøver å registrere deg er at sida er nede.. Endret 9. november 2004 av zero_time
PinneVed Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Håper å få satt på downloaden over natta... Thanks anyway Endret 9. november 2004 av PinneVed
M@R7!N Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Faar bare oppgitt en Auth-key som man skal skrive inn.. Faar ikke mail engang tror jeg, men man faar satt opp konto da, saa man logger inn med denne naar man har lastet ned clienten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå