Radhoo Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) Jeg holdt på å kikka på enhetsbehandlingen på winxp sp2 idag. Der fant jeg ut at mine 2 seagate 120 gb og nec 1300a dvd-brenner har benevnelsen scsi etter seg. Er det noen som vet hva dette kommer av? hk: abit nf7-s v2.0 Endret 9. november 2004 av Radhoo
Kimmer Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg holdt på å kikka på enhetsbehandlingen på winxp sp2 idag. Der fant jeg ut at mine 2 seagate 120 gb og nec 1300a dvd-brenner har benevnelsen scsi etter seg.Er det noen som vet hva dette kommer av? hk: abit nf7-s v2.0 Hei, Kender ikke dette hovedkort - men det ser ut til at du ikke har fåt innstallert chipset-driverne til hovedkortet (ligger på CD'en der fulgte med hovedkortet). WinXP har ikke funnet Primary og Sekundary IDE-channel på IDE-kontrolleren. IDE-enheter vil også vise sig som SCSI, hvis de sitter på en onboard RAID-kontroller. Mvh Kimmer
Caddy Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Har noe alla samme "problemet", men her vises SATA disken min fra segate som en USB device... Dermed popper den "Trygg fjerning av maskinvare" opp... Har installert alle drivere til hovedkortet mitt osv... Ikke det at det gjør noe, men.. HDD->USB device lissom??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå