BoRsE Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Har noen fått bot_add_ct eller bot_add_t til å funke det er masse commandoer i console som har med botter og gjøre, difficulty og hvilke våpen de skal bruke osv. men har noen fått de loada opp på ett map? hva er verdiene d u ska skrive bak komandoen? det er tydlig vis ikke noen tall for detfunka ikke for meg
DevN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Tror tallene virket her. Selv om 100 tilsvarer en langt lavere verdi (antakeligvis), bruker jeg bot_difficulty 100. Bruker også bot_defer_to_human 100 (aner ikke hva det er). Hva du prøvd kommandoer som: bot_difficulty hard bot_difficulty expert bot_difficulty elite osv? EDIT: Det heter boter, ikke botter. Endret 9. november 2004 av DevN
Veritas_ Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Tja. Boter finnes ikke i CS S enda vel, bortsett fra den piratutgaven da men
BoRsE Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 ] bot_add_ct 1 Error - no profile for '1' exists. jeg har skrevet bot_defer_to_human 100 og difficulty hundre. så prøver jeg å adde en bot ved å skrive bot_add_ct eller bot_add_t prøvde med 100 10 og 1 men det kommer no profile for 1 exists. what to do ?? ?? ] bot_add_ct 1 Error - no profile for '1' exists.
DevN Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Man skriver bare "bot_add_ct" eller "bot_add_t", dette kan man gjenta til man har så mange boter man vil ha. Setter du noen tall eller bokstaver etter, betyr det av en bot med det navn eksisterer. Derfor får du error, siden den egentlig ikke eksisterer.
BoRsE Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Man skriver bare "bot_add_ct" eller "bot_add_t", dette kan man gjenta til man har så mange boter man vil ha. Setter du noen tall eller bokstaver etter, betyr det av en bot med det navn eksisterer. Derfor får du error, siden den egentlig ikke eksisterer. Men da kommer det error create (0) bot eller noe, mulig ikke botene er klare enda
DevN Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Du har altså aldri fått boter inn i spillet? Da tviler jeg på at det funker, siden de egentlig ikke er beregnet for Source.
Veritas_ Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Joa. De er bare ikke ferdige. Derfor får du ikke lastet dem inn.
DevN Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Joa. De er bare ikke ferdige. Derfor får du ikke lastet dem inn. Altså botene er beregnet for Source, men er ikke helt ferdigprogrammerte? Er det det du mener?
Veritas_ Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Er vel det jeg sier nå. Er noen folk som holder på å mekker de nå. Ett eller annet firma som vistnok lager bra boter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå