Leif Arne Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 På den ene questen vi får av Almalexia får vi som oppdrag om å dra ned til den dwemer plassen i Mournhold.I starten av questen får vi noe som heter Powered Dwemer Coherer som er helt nødvendig til å klare questen,og da har jeg vært så flink at jeg har solgt den og glemt av hvor jeg solgte den. Er det noen som vet om det går an å få tak i en annen en?
HMaster Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Slutt å selg ting Hvis du spiller på pc finnes det forholdsvis enkle console commands for å få ting tilbake. Eller kanskje du må inn i TES'en for å fikse det? Uansett. Det kan gjøres
Treblad Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Hvis du spiller på PC, prøv å skriv player->additem, misc_dwrv_weather, 1 i consolen Endret 9. november 2004 av Treblad
Leif Arne Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Hvis du spiller på PC, prøv å skriv player->additem, misc_dwrv_weather, 1 i consolen Takk det funka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå