Gå til innhold

BC!!! Tror dette blir konge! (link til bilder)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dinoen spiste jo opp en dude der :eek:

Er imot slike volds spill jeg, vet jo aldri om noen klikke fullstendig og tror de er dinoer.

Resultatet kan jo bli att 14'isser springer nakne rundt og gnager 75år gamle eksamens sensorer på leggen.

Nei holder meg til PacMan og Tetris jeg :razz:

Lenke til kommentar

Forundre meg ikke en kvartmeter om noen teit politiker bruker det du sa rett over her som er argument for å få stoppa den fæle volden i dataspill!

 

men du... har dekk ikke noe navn på saken da..

eller heter den bare bc impressions

og hva står bc for?? before christ? eller christian?

Lenke til kommentar

Kan si noe av det jeg vet om gameplayet.

 

Man styre en stamme og skal sørge for at den overlever og blir så sofistikert som mulig. Det er ikke noe ovenfra strategi-spill. Det blir mer et action/adventure-spill bare med mer tenking.

 

Man styrer forskjellige personer og må gjøre alle mulige ting for å sikre stammens overlevelse.

Mat,utsyr ol. Områdene er utrolig store og flotte. Man føler friheten bare ved å se bildene.

Verdenen er utrolig farlig som man også ser. Farer som T-rex og andre rovdyr blir ikke lett og overleve.

 

Personen i stammen lærer også av deg. Går man bort å smaker på en busk, så vil kanskje en av de andre få lyst til å prøve det. Så kan det utvikle seg til at du lærer en til å plukke bær. Så kan de finne på å gå ut en gjeng og plukke til stammen. Skjønner? Ai'en vil bli utrolig fleksibel. INGEN vil oppleve BC helt likt. Sog Project Ego er det masse detaljer som ingen har tenkt på før.

 

Tror det blir konge! Er ikke redd for å bli skuffet.

Lenke til kommentar

Se på TREX-en på de bildene? Vet dere at det er en baby TREX og at mammaen er ca. 3 ganger så stor. :grin: Det er awsome! Peter Molyneux var utrolig skuffet første gang han så størrelsen til TREX-en, så han valgte å gjøre de LITT større. Tenk å se en sånn en i full aktivitet, med gode animasjoner. Det blir sinnsyk...

 

Verdnen er visst veldig godt simulert i den versjonen som ble vist "behind closed dores" på årets E3. Og helt sinnsykt detaljert...

 

http://www.teamxbox.com har en god artikkel om BC i dag, anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...