Gå til innhold

MP3-spiller til dama, hvilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det du får for hvilken pris?

Sett opp en liste over hva de forskjellige mp3-spillerne gir utover et "stilig utseende". Og ta med i betraktningen at Creative har kanskje bedre support-apparat enn det produkter fra ukjente leverandører har. Sjekk litt på nettet etter hva du finner om de to andre produsentene for å få et bilde av kundeoppfølgingen deres.

 

Syntes Creative sin ikke var noe værre enn Sunswayen, heller penere, men så foretrekker jeg lyse ting framfor mørke også. Kan Creativen brukes uten drivere? Og et litt pussig spørsmål: Er det lommer på buksene til dama di? Ellers har ikke størrelse så sinnsykt mye å si, hun kommer ikke til å skulle ha den i små bukselommer likevel. ;)

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

Er veldig i tvil hvilken jeg skal velge.

 

Spiller ikke så stor rolle for meg siden det er hun som skal ha den, men liker ikke å gjøre dårlige kjøp uansett.

 

Hun har lommer men de er så små og trange at det ikke er mulig å få noe nedi nesten.

 

Ligger an til Creative siden de har veldig bra support, noe jeg har opplevd selv.

 

En av fordelene med den er at den bruker AAA-batterier, slik at man bare kan bytte når batteriet går tomt. Plagsomt å alltid ha et innebygget batteri ladet til enhver tid. Batterier får man på IKEA til 19,- ev oppladbare på Biltema.

 

Er det noen som mener jeg bør gå for Argon? Den ser unektelig stilig ut og har bra specs. Slipper frakt også siden jeg bor i Trondheim.

Lenke til kommentar

Jeg var og så på den Argon 1051 tidligere idag, og den virket helt perfekt for min del. 512 til 1400,- er jo ingenting.

og så liten som den var.

 

jeg tror jeg kommer til å kjøpe den, og vil vel anbefale den videre. Det eneste kjipe var at det var innebygd batteri. kunne nok tenkt med en utskiftbart et.

Lenke til kommentar
Jeg var og så på den Argon 1051 tidligere idag, og den virket helt perfekt for min del. 512 til 1400,- er jo ingenting.

og så liten som den var.

 

jeg tror jeg kommer til å kjøpe den, og vil vel anbefale den videre. Det eneste kjipe var at det var innebygd batteri. kunne nok tenkt med en utskiftbart et.

Jeg også er mer glad i utskiftbare batteri. Er storfornøyd med min iRiver 190TC, solgte iPoden min fordi den slukte batteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...