gamerman Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg doom III og heldigvis så gikk det glatt på 1240 resolution YES !!!!!!!! Det jeg lurer på er for det første : Hvordan får jeg opp consolen ? , jeg har prøvd ~ knappen og den til høyre for 1 - tallet. Jeg har hørt at det finnes en mod som gjør slik at du kan skyte fiendene uten at de blir borte , gjelder dette også civiliance i starten , og hvor kan jeg få tak i denne modden ? takker på forhånd av svar
Bear^ Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Konsollen skal du få opp ved å trykke "|" tasten, rett under escape tasten. Jepp, det finnes et mod som gjør at monstrene blir liggende i stede for å forsvinne. Det kan du laste ned her
gamerman Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Hei Har prøvd | knappen men no luck , har du noen andre forslag ? Funker consol i starten av spillet eller må du spille litt først , har nettopp begynnt
Bear^ Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Konsollen skal funke fra starten ja, glemte å inkludere at du må trykke ctrl+alt+| for at det skal funke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå