Gå til innhold

WoW - Localized Server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som er min tanke om det her, er at Blizzard går i mot det internettet ER og det som internettet STÅR for. Jeg kan lese norske nyheter som er hostet på norske servere, danske nyheter som er hostet på danske servere, engelske, til og med amerikanske som er ganske så mange kilometer fra Norge. Kan sikkert ha surfa på japanske sider, om jeg hadde ønska det. Fra min PC, så kan jeg connecte meg til alle slags PCer rundt om verden. At Blizzard går i mot denne filosofien er ganske godt gjort.

Blizzard klamrer seg til at det kan oppstå lag / forsinkelse, men det er ikke noe problem når det gjelder MMORPG-spill. Hadde det vært snakk om FPS-spill, ja vel, da hadde det vært en gyldig grunn.

Det er ting jeg som jeg gruer meg til, virkelig gruer. Vi vet at tyskere er et sært folkeslag. De dubber omtrent absolutt alt som sendes på TV. Så jeg frykter at tyskere kommer til å snakke tysk på de europeiske serverne. *grøss*. Og franskmenn på sitt språk. Og kan de være egoistiske, ja, så kan vel vi òg? Kan dere se for dere det salige språkkaoset? :cry:

Det er bra at nordens tenåringer er nokså god i engelsk...

Men akkurat det problemet kommer til å jevne seg litt ut. Det kommer til å bli delvis "løst" ved at det blir uskrevne at den serveren er til stort sett nordmenn, den til tyskere, den til franskmenn osv... (Jeg tipper at hw-folket vil samle seg på en server f.eks)

Angående Guilds, så har ikke jeg det problemet :) Så jeg har ikke så mye å si om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...