MisterE Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Jeg sliter med å få slått av pc`n min. Jeg bruker windows 98se, og JA jeg har også lasta inn den "update`n" som liksom skulle ordne det, men det hjalp ikke. Det hender engang iblandt at jeg ikke får slått på pc`n heller, trykker som en helt på "På"-knappen, men ikke noe respons, kan det være et problem med kabinettet? Har et chieftec TA-10W fulltower, og KT3 Ultra-ARU h.kort. Jeg aner heller ikke hvor mange ganger jeg har sjekka leds`a, og de sitter fortsatt som de skal.... Noen som har ideèr på hva som kan gjøres? På forhånd takk.
Anubis Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 prøv å holde powerknappen inne i 4 sekunder... bytt os.
MisterE Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Skrevet 25. mai 2002 Greia er det at jeg får skrudd av pc`n på vanlig måte "Start-->slå av maskinen...osv", og den skrur seg av, men etter ca. 5 sekunder starter den opp igjen av seg selv. Som nødløsning har jeg skrudd av hovedbryteren til PSU, men vet ikke om dette er bra for pc`n. Det er ihvertfall ikke noen varig løsning...
keithho Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Min og men det ordner seg nå xp'en min blir vant til PC-en min..... Kanskje det at softwaren min ikke er vant til det nye hjemmet...
Viva Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Har ikke noe med 98 å gjøre det. Du må se å fikse dette i BIOS. Trykk DEL når du starter maskinen på nytt. Står vel noe om tider eller automatisk av der. Power config.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå