audhage Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Hei Pc'en min er KJEMPEtreig og jeg har funnet ut at det er 68 prosesser som kjører samtidig! Hva kan jeg gjøre? Takker for alle svar! Mvh Audun Hagen
TCi Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Prøv noen av disse alternativene. Husk å oppdatere referansefilene til programmene slik at de finner de aller siste spyware programmene. Adaware Spybot Spykiller 2005
audhage Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Takk for forsklaget men har ALDRI hatt internett på den maskinen! Så hva kan det være? Har ikke så mye på dataen heller (kanskje 40Gb)! Mvh Audun Hagen
ronnyaa Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Du kan jo f.eks bruke msconfig (start->run->msconfig) for å fjerne noen av de programmene som starter samtidig med windows ? Hvis du og tar deg tid til å lese litt i den "problemer med windows" tråden i toppen, kan du få tips til hvilke prosesser du kan slå av (start->run->services.msc) Edit : link : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229990 Endret 9. november 2004 av ronnyaa
GA75 Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 services.msc Gir også litt mer info om hver enkelt prosess enn msconfig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå