Gå til innhold

cs frag movie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er deseverre den dårligste jeg har sett på en god stund. Jeg ventet lenge på et frag som ville gi meg den oi-følelsen. (den kom aldri) Kvaliteten på filmen var altfor dårlig, lengden var altfor lang. (personlig liker jeg hardkjør i 5 minutter)

Og den var veldig mørk. hmm hva mer? dårlig sanger... Jevnt over var fragsa ganske dårlige, og det at dere brukte hltv til alle klippene er litt slitsomt å se på.

Men klarer jeg noe bedre selv? neppe, men jeg ville iallefall hatt bedre kvalitet.

Frags 3/10

Musikk 3/10

Audio/video synching: 0/10

FX 5/10

Overall 2/10

Skrevet (endret)
ELENDIG videokvalitet. Altfor mørk også. For kjedelig til at jeg gadd å se mer enn halve. Synes det var grei synkronisering med lyd og video, dog.

Altså, jeg kan ikke fatte at dere trengte demoer fra flere matcher for å samle sammen de killsa der. Men det er nå så, angående selve filmen er jeg enig med dere andre.

Forresten, ecofrags er kewlt. Og det er begrensa for hvor lenge man gidder å se en person gå rundt før neste kill kommer.

Endret av niXon^^
Skrevet

jeg er enig med dere, men det er vår første movie, og vi skal prøve og gjøre det bedre en annen gang. nå har jeg fått noen tips jeg kan huske på til neste gang :D

bare kom med fler :D

Skrevet

Ok, slenger meg på:

- Dårlig kvalitet.

- Dårlig musikk.

- Dårlige frags.

- Irriterende effekter.

- Alt for mørkt noen plasser.

+ Ok mirror (funket fint for meg. :thumbup:

Vel, tror ikke det er noe mer å si, men selvfølgelig: kan ikke lage noe bedre selv.

Bra innsats, skal dere ha. :yes:

Skrevet

Bra at dere ødelegger alt av selvtillit? STOR sjans for at de legger ut neste film (sikkert mye bedre) her.

hvor skal man få frags om ikke HLTV? Fra record i console? Blir ikke mye bedre da ...

Og plz, si ting på en konstruktiv måte, ikke si ELENDIG musikk, si heller: "Linkin Park hadde passa bedre @der og der@" osv :D

hehe, gidder ikke laste ned filmen, men den er sikkert bra ;)

LAG flere de blir alltid bedre neste gang!! ;)

Skrevet
Ok, slenger meg på:

- Dårlig kvalitet.

- Dårlig musikk.

- Dårlige frags.

- Irriterende effekter.

- Alt for mørkt noen plasser.

+ Ok mirror (funket fint for meg. :thumbup:

Vel, tror ikke det er noe mer å si, men selvfølgelig: kan ikke lage noe bedre selv.

Bra innsats, skal dere ha. :yes:

JEg er så enig, + at den avar alt for lang

MEn håper de legger ut når de lager en ny, se om de forbedrer seg litt

Skrevet

Dette var en typisk *klipp, og lim-film*

...vi smeller inn de sangene vi syns er bra, og setter inn det vi har av video fra cs... det bør ikke ha noe sammenheng mellom lyd og bilde, bare publikum får se noe...

...men effektene syns jeg var bra! :)

Skrevet
hvor skal man få frags om ikke HLTV? Fra record i console? Blir ikke mye bedre da ...

Snakker du av erfaring? Kan ikke du begrunne det utsagnet litt nærmere vær så snill?

Skrevet (endret)

ja takk for mange, "gode" svar, og jeg er sikker på at vi kommer til å lage en ny.

Jeg er helt ny i klanen så jeg var ikke med på fragmovien, så for meg gjør det ikke så mye at den var dårlig, men sånn hvis vi ser bort fra filmen hvordan var laget?

Edit: litt off topic kanskje

Endret av super-data45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...