Gå til innhold

PC Speaker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis diskene fungerer skikkelig, har jeg utenom feilkobling dessverre ikke peiling på hvorfor den innebygde høytaleren begynner å bråke.

 

Hvis det oppleves plagsomt kan du jo åpne kassa, finne høytaleren (ligger vanligvis i bunnen i front av kassa), følge ledningen tilbake til hovedkortet, og nappe ut ledningen. Det innebærer at du ikke lenger har en PC speaker, men det er ikke noe tap for de fleste :smile:

 

Jeg må innrømme at jeg er litt bekymret for at det kan være en feil et eller annet sted, siden jeg aldri har opplevd (eller hørt om) at speakeren blir "kranglete" uten videre. Hvis den er koblet til riktig vel og merke :smile:

Lenke til kommentar

Det skal være mulig å skru av lyden til PC-Speaker'n i Volumkontrollen i Windows ved å kake ut "demp" under PC-Speakervolumkontrollen.

Hvis den ikke står oppført kan du hente volumkontroll for PC-speaker ved å klikke Alternaltiver-Egenskaper og hake ut PC-Speaker i listen.

Lenke til kommentar

Hadde det vært så enkelt :sad:

Speakeren min er innebygd på hoverkortet for det første, så det nytter ikke å dra ut noen ledning og jeg vet ikke hvor lurt det er å prøve å fjerne speakeren fra hovedkortet.

 

Og lyden har ingenting med windows å gjøre siden den begynner å kommer rett etter jeg har slått på PC-en, og den begynner å lese fra disken under windows startup.

 

Dette virker utrolig rart, men det virker som d må ha oppståt en konflikt mellom speakeren og noe av det jeg har satt inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...