Gå til innhold

[GTA]Noen som har en feit CJ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
min cj er feit. og har fått sånn melding om at han kan få hjereinfarkt, gå ned i vekt. men er det særiøst?

:!: fikk sånn beskjed jeg og...

 

Var hos en jeg kjenner i stad, og matet CJ med ca.70 hamburgermenyer og savet.

Skulle likt å se hva han gjør når han oppdager det :p

Endret av nd4spd
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg pumpet opp cj maks helt i begynnelsen, men når har han mista masse muskler etter all springinga som kommer av at bilene har en hang til å eksplodere langt unna folk og med helikopter i helene...han har nesten ikke sex appeal fordi han i første halvdelen av spillet løp rundt kun iført truse med hjerter på, sandaler med hvite sokker i, leopard cowboyhatt og klovne nese. Nå har han treningsdrakt og hockeymaske og en bodycount som får Jason Vorhees myrderier til å se ut som en redd barna aksjon...ikke en hore som ser ettern engang..om det nå skyldes den lave sex appealen eller at de blir henrettet før de rekker å snu seg

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

jeg har hatt en veldig feit cj fordig ene kjæresten likte feite menn så jeg måtte være feit for og date henne nor jeg fikk 100 % fikk jeg politidrakt. en ting for og bli feit fort ikke tren mye. det beste er og spise veldig mye men ikke spy spis til du nesten spyr for nor du spyr mister du feitheten din. forsett og spis veldig mye som sirka vør andre dag på spillet så blir du feit på en blunk men du ser veldig stygg ut nor du er feit.

 

 

/eller bare fin deg en som dere feit kode)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...