Ksungam Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 jeg recorda akkurat en hel mr15 match med ekstra runder, helt på slutten fikk jeg et par nice frags... og så skulle jeg gjerne recorde de med fraps, men hvordan kan jeg spole fram til slutten av recorden uten å recorde liksom? litt dårlig forklart men jeg har bare 28 i IQ...
brillan Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 viewdemo fancy_mr15_match_med_nice_frags_på_slutten
DevN Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Bruk "viewdemo demonavn". Funksjonen kan ha noen bugs, men tror ikke man finner noen bedre metode. Er litt usikker på hvordan man får fram kontrollen, men jeg bruker å tryke Escape og da kommer den vanligvis fram. Spoler meg fram, og trykker Resume Game når jeg har funnet omtrent den posisjonen jeg søker. Lykke til! EDIT: Hva slags ord er det jeg skriver? Herregud, ga jo ingen mening noe av det der... Endret 7. november 2004 av DevN
Ksungam Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 (endret) Et spørsmål til, når jeg recorder med fraps så kommer det et tall oppe i venstre hjørne på clipet, går det an å få det vekk? Edit: Ops sorry, var visst bare å gå ut av fraps... Endret 7. november 2004 av ZiroN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå