pcgutten Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Hei! Når jeg bruker Azureus så får jeg 0kbs hele tiden, til slutt kommer det Connection problem, connection time out. Men jeg vet ikke hva TCP port jeg har, hvor kan jeg finne ut dette? Takker for hjelp! Pcgutten
FuglFøniks Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Du må bytte port/er i konf. Har du router med NAT (f.eks.) NGT så må du inn i routeren og åpnet port 9901-9911 (det har jeg gjort, og funker bra )
pcgutten Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Bruker ikke router, har vanlig Telenor Online ADSL hvilken port har jeg da?
RastaXP Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Du kan jo prøve en annen klient feks. Torrent Topia. Mange som har problemer med andre klienter men Torrent Topia funker da i de fleste tilfeller.
Redman Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 for at jeg skulle få "kontakt" når jeg brukte Azureus måtte jeg godkjenne java programet mitt i brannmuren. Kan dette være ditt problem?
pcgutten Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 link ?? Finner ikke noe, betyr dette at jeg ikke kan bruke Azureus ?
pcgutten Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 for at jeg skulle få "kontakt" når jeg brukte Azureus måtte jeg godkjenne java programet mitt i brannmuren. Kan dette være ditt problem? Og hvordan gjorde du det ?
Redman Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Jeg la til exe filen til java etellerannet til som untak fra block all . Bruker nettpeker og den bruker sikkert ikke du? Endret 6. november 2004 av kuk
pcgutten Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Nei, noen som vet noe om problemet ? eller hvordan jeg kan finne ut hva port jeg bruker ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå