dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Har ein del gamle disketter frå den gamle Amiga Commadore 64 masikina. Kva hadde skjedd viss eg hadde putta desse diskettene inni min data i dag? Viss ikkje det funker, korleis kan eg då få evt. fikset dei til å funke på min data?
Joachim_F Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Har ein del gamle disketter frå den gamle Amiga Commadore 64 masikina. Kva hadde skjedd viss eg hadde putta desse diskettene inni min data i dag? Viss ikkje det funker, korleis kan eg då få evt. fikset dei til å funke på min data? Det finnes ikke noe som heter Amiga Commodore 64. Mener du Amiga eller Commodore 64? Om du mener C64 er sjansene store for at det er snakk om disketter du ikke ville få plass til i PC-ens diskettstasjon. Amigadisketter kan leses ved hjelp av litt ekstrautstyr, men innholdet på dem er ubrukelig uten en emulator.
redflame Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) phø!!! jeg hadde en nintendoplaystationamigaatari jeg med blue ray dvd , ja det stemmer det som jeg spilte tetris på og noen ganger kabal Endret 6. november 2004 av redflame
Cord Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 phø!!! jeg hadde en nintendoplaystationamigaatari jeg med blue ray dvd , ja det stemmer det som jeg spilte tetris på og noen ganger kabal :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå