CurSe Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Min far har klart å rote bort WC3 cd'n min. Han påstår at den er oppe på datarommet,men jeg har snudd rommet opp-ned og litt til uten noe hell. Hva gjør jeg nå egentlig? Hvordan kan jeg spille på b.net?
CurSe Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Har hørt at man ikke kommer inn på b.net med nocd crack. Stemmer det? Har gyldig cdkey/konto og sånt.
Cerb Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Eg har noen reg filer som gjør slik att du ikkje trenger cd uansett, og du slipper å finne ny crack selv om du oppdaterer versionen. Endret 6. november 2004 av Cerb
Dʋgɢtung Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Minner bare om at det ikke er lov å komme med linker til slike steder som Gammelsko gjør, og at det heller ikke er lov å komme med informasjon som kan føre til piratkopieringsvirksomhet... Kjøp nytt WC3, det er så billig nå uansett. Battlenet skal man ikke komme innpå med crack heller, just so you know.
SverreD Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Så fremt du har CD-keyen kan du uten problemer finne en crack og spille på nettet. Vertfall det jeg gjør, orker ikke putte inn cd'en for vær gang.
CurSe Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Jeg har ikke særlig lyst til å kjøpe ny WC3 selv om det er billig. Siden jeg har spillet orginalt så burde det egentlig ikke være "fyfy" for meg å laste ned en nocd crack eller noe lignende som gjør at spillet funker på b.net.
CurSe Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Herregud,gjett hva jeg fant. I et siste desperat forsøk gikk jeg 1 etasje ned for å se i noen cdcovere. bladde gjennom alt mulig av cover, så tar jeg fram Buck Owens; Country Legends. Sier til søsteren min: Hvor stor er sjansen for at den ligger her? Jeg åpner coveret, og vips. Der ligger min nydelige WC3 cd i en Buck Owens;Country Legends cover. ER det mulig?
Enceladus Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Ha ha, slikt er så typisk, skjer meg stadig vekk. Bra da slipper jeg å oppfordre til piratkopiering, om jeg da gjorde det Sletter tidligere poster, just in case.
Rostad Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Du kan jo kjøpe deg en ny cd, eller du kan forlage at faren din kjøper en ny cd. Ettersom det var han som rotet den bort.
.tomf Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Du kan jo kjøpe deg en ny cd, eller du kan forlage at faren din kjøper en ny cd. Ettersom det var han som rotet den bort. har du lest igjennom hele tråden eller? tror ikke det nei,han fant jo cd'en i et musikk-cover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå