laserskriver Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Er Star Wars Knights of the Old Republic noe bra? Endret 6. november 2004 av laserskriver
alfabanan Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Ja.... tror jeg trygt kan si at spillet er et av de beste fra 2003.. Er vel faktisk et av de beste RPG spillene jeg noen sinne har spillt... Edit: Feil Endret 6. november 2004 av alfabanan
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 et fantastisk spill, hvis du enda ikke har prøvd det så har du virkelig gått glipp av noe
Loeve Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Ja. Det er kjent for å være et av de beste og mest profilerte rollespillene i nyere tid. Les gjerne anmeldelsen Gamer.no har skrevet, da den gir et meget godt bilde av hvordan spillet faktisk er.
Nolander Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Helt enig. Spillet er virkelig verdt penga. Hvis du liker RPG må du ha dette spillet.
Dʋgɢtung Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Har faktisk gått løs på Knights of the Old Republic selv nå (Xbox). Har hørt at det har blitt skrytt så til de grader opp i skyene, men starten er hvertfall kjedelig. Dette har ført til at jeg ikke har orket/giddet å spille videre. Tar det seg opp utover, eller er det like kjedelig hele tiden?
^Morgoth^ Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Ja , Er enig med deg der. Spillet var ikkje bra i starten. Likte ikkje miljøene og alt det der, men eg måtte bare spille det. Og når man kom forbi del 1 av spillet ble det knall bra! Anbefales på det sterkeste.
alfabanan Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Hmm.... jeg synes starten på spillet var bra og jeg...
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 jeg synes starten var helt grei egentlig. forøvrig, åpningen går jo ut på å lære deg litt mer om hvordan du skal gjøre ditt&datt, spillet i seg selv blir mye bedre når du forlater den første planeten
Hawkmoon Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Knights of the old republic er det beste spillet siden Final Fantasy VII, enkelt og greit.
orjanos3.16 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Et fantastisk spill! Vel og merke hvis man liker RPGs. Hjelper å ha et vist forhold til Starwars også.
StaBBer Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Kanskje litt off-topic, men 2 desember(i usa) kommer KotOR 2: The Sith Lords Ut! *glederseg* Endret 6. november 2004 av StaBBer
Windoge Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Spill relaterte til Star Wars postes i en egen kategori. Flyttes.
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Er Star Wars Knights of the Old Republic noe bra? Tre bokstaver: Ja ( ) Endret 6. november 2004 av MeTa][iC
laserskriver Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Jeg har kjøpt meg det nå, har spilt det et par timer og synes det er kjempe bra!
Sir_cruz Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg har kjøpt meg det nå, har spilt det et par timer og synes det er kjempe bra!
laserskriver Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Jeg har kjøpt meg det nå, har spilt det et par timer og synes det er kjempe bra! smaken er som baken
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg har kjøpt meg det nå, har spilt det et par timer og synes det er kjempe bra! smaken er som baken Chris' butt er nok ikke noe tess, nei!
laserskriver Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Har kommet til et monster som heter Racor nå, noen som vet hvordan jeg skal drepe han?har skutt på han i hundre år no.Er det ikke noen andre måter og drepe han på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå