Gå til innhold

Star Wars Knights of the Old Republic noe bra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja.... tror jeg trygt kan si at spillet er et av de beste fra 2003.. Er vel faktisk et av de beste RPG spillene jeg noen sinne har spillt... :yes:

Edit: Feil

Endret av alfabanan
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

et fantastisk spill, hvis du enda ikke har prøvd det så har du virkelig gått glipp av noe

Skrevet

Ja. Det er kjent for å være et av de beste og mest profilerte rollespillene i nyere tid. Les gjerne anmeldelsen Gamer.no har skrevet, da den gir et meget godt bilde av hvordan spillet faktisk er.

Skrevet

Har faktisk gått løs på Knights of the Old Republic selv nå (Xbox). Har hørt at det har blitt skrytt så til de grader opp i skyene, men starten er hvertfall kjedelig. Dette har ført til at jeg ikke har orket/giddet å spille videre. Tar det seg opp utover, eller er det like kjedelig hele tiden? :hmm:

Skrevet

Ja , Er enig med deg der. Spillet var ikkje bra i starten. Likte ikkje miljøene og alt det der, men eg måtte bare spille det. Og når man kom forbi del 1 av spillet ble det knall bra! Anbefales på det sterkeste. :yes:

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

jeg synes starten var helt grei egentlig.

forøvrig, åpningen går jo ut på å lære deg litt mer om hvordan du skal gjøre ditt&datt, spillet i seg selv blir mye bedre når du forlater den første planeten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...