siemensboy Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Ossen kommer jeg meg til Solstheim? (Elder scroll: Morrowind) Er det noen som vet hvor jeg må reise fra for å komme til Solstheim?
Loeve Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Det er en kar du kan snakke med utenfor Mage's Guild i Ald Ruhn som hjelper deg med å komme deg dit. Han galingen som konstant snakker om et luftskip.
fargoth Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Du kan også svømme ut, det gjorde jeg.. -Gled deg, Solstheim er (synes jeg) ekstremt bra, mange timer med underholdning i vente!
Cerb Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Det går en båt fra fastlandet, husker ikkje ka plassen heter, men tror det var kursk eller kusk
nonlocality Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Noen her som vet hva jeg skal gjøre hvis jeg har "failed" den "Missing Ebony Ore" guest hvor man må snike etter Uryn Maren? Må man load(e) siste savegame? Jeg får ikke lenger mere quest fra Falco. Endret 7. november 2004 av -Dreamer-
Leif Arne Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Noen her som vet hva jeg skal gjøre hvis jeg har "failed" den "Missing Ebony Ore" guest hvor man må snike etter Uryn Maren? Må man load(e) siste savegame?Jeg får ikke lenger mere quest fra Falco. Du må nok loade den siste savegamen ja.
nonlocality Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Noen her som vet hva jeg skal gjøre hvis jeg har "failed" den "Missing Ebony Ore" guest hvor man må snike etter Uryn Maren? Må man load(e) siste savegame?Jeg får ikke lenger mere quest fra Falco. Du må nok loade den siste savegamen ja. Ok takk for kjapp svar, men da har jeg et kjip problem...
Akira Kurosawa Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Du kan også svømme ut, det gjorde jeg.. -Gled deg, Solstheim er (synes jeg) ekstremt bra, mange timer med underholdning i vente! blant alle de kjipe fiskene skulle det ikke være noe problem
Cheshire Cat Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Du kan også svømme ut, det gjorde jeg.. -Gled deg, Solstheim er (synes jeg) ekstremt bra, mange timer med underholdning i vente! blant alle de kjipe fiskene skulle det ikke være noe problem med "svømme" mener alle proffe mw spillere at man bruker waterwalk, en av favoritt spell'ene mine
JR Ewing Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Waterwalk. Evt. lag deg en fin jumpspell. Hopper lett til Solstheim på et par jump.
Kenny Bones Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det som er kult med Morrowind! Du kan lage omtrent hva det måtte være! Det er nesten ingen grenser! Litt synd at det er så utdatert grafikk da.. Men det finnes jo plugins som "rehabiliterer" grafikken så den ser enorm ut!
fargoth Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det som er kult med Morrowind! Du kan lage omtrent hva det måtte være!Det er nesten ingen grenser! Litt synd at det er så utdatert grafikk da.. Men det finnes jo plugins som "rehabiliterer" grafikken så den ser enorm ut! Ja det er sant. Noen av de texturpakkene, og better bodies samt better heads løfter grafikken langt oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå