Gå til innhold

Amerikanske spillbutikker på nettet?

lars68

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har tenkt å kjøpe NTSC Xbox fra Norge, og jeg skal kjøpe Xbox spillene fra Amerika.! Kan dere anbefale noen gode Amerikanske spill sider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endret overskrift fra "Amerikanske spill sider" til "Amerikanske spillbutikker på nettet?" - Vær vennlig å lage litt mer beskrivende emnefelt i fremtiden.

Skrevet (endret)

ja, jeg skal gjøre det, men har du noen spill butikker som er bra å bestille Amerikanske spill? jeg har nettopp vært inne på EBgames.com, og lurer på om de er noen å stole på?

edit: selger de NTSC spill på GameFly.com? :hmm:

Endret av lars68
Skrevet

Sorry hvis jeg maser, men jeg bare lurer på om det er steder her i Europa som selger NTSC spill billig?, og leverer ganske kjapt? :ermm: det bør helst være godt utvalg :tease:

Skrevet (endret)

www.ebgames.com, som du nevner lengre oppe er bra.

Er basert i USA, med godt utvalg i det meste!

(Halo 2 Headset til xbox... :D )

Endret av mcgroven
Skrevet

litt off topic:

Hva er egentlig forskjell på PAL og NTSC. Bortsett fra at NTSC er nord-amerikansk.Er NTSC spillene bedre? Med tanke på grafikk?

Skrevet

NTSC spill vil jeg skaffe. Fordi jeg vil kanskje ha noen spill som kanskje er ute i USA før Europa, jeg skal ha en god del Live spill. f.eks NBA Live 2005, og litt andre spill som ikke er i Europa

Skrevet

<offtopic>

Lars68: Har du hørt om edit knappen!!!

</offtopic>

Spiderman i Norge vet jeg at har NTSC spill så ta deg en tur innom de, de holder til i Kirkegata i Oslo, pluss en del andre storbyer i Norge. Kan være at de kan imoprtere for deg, da slipper du toll og slikt, men spillet blir vel ganske dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...