Gå til innhold

Half-Life: Collectors edition? Utsolgt overalt eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men jeg hadde tenkt å forhåndsbestille det...

Har sett på cdon.com og bestshop.com, men begge de to er utsolgt...

Vet du om noen andre butikker/webshops som tar imot forhåndsbestillinger?

Og som ikke er utsolgt..?

 

EDIT: Så vidt jeg har hørt, så kommer CE 26.11.04, altså 10 dager etter releasen av standard edition...Det er nå det de sier på de fleste Half Life 2 sidene jeg har vært innpå...

Endret av SkinnyT
Lenke til kommentar
EDIT: Så vidt jeg har hørt, så kommer CE 26.11.04, altså 10 dager etter releasen av standard edition...Det er nå det de sier på de fleste Half Life 2 sidene jeg har vært innpå...

Vivendi Norge kan ikke bekrefte denne datoen overfor Gamer.no, men det er meget sannsynlig at det stemmer.

 

Hm, utsolgt? Collector's Edition av Half-Life 2 lanseres ikke før i begynnelsen av desember. Misforstod jeg noe her?

På El-kjøp sa de at de kom samtidig...

Det er feil. Collector's Edition kommer mot slutten av november eller tidlig desember.

Lenke til kommentar
Hm, utsolgt? Collector's Edition av Half-Life 2 lanseres ikke før i begynnelsen av desember. Misforstod jeg noe her?

Hvordan vet du det?

Jeg forholder meg til det Vivendi forteller pressen/Gamer.no.

Jeg sendte mail til Vivendi og her er hva de sa:

Dear Sir/Madam,

 

Thank you for your inquiry...

 

Street date will be 16th of November and Counter-Strike Source will be included.

Nevertheless we do not have any official information about a collector's edition

yet. 

 

Sincerely yours,

 

Vivendi Universal Games / Support-Team

 

Ingen offisel dato altså..

Så jeg vet ikke hvor du har din info ifra.

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
Ok... Tror jeg dropper collectors edition... Går heller for Gold Package på steam...

Men jeg lurer litt på hvordan det blir med frakt, toll moms osv..? Noen som har peiling på dette?

ta prisen * 6.5 som er kursen på USD @ dnb. summen ganger du med 1.24 frakt er vel rundt 100 - 200 eller så. selv har jeg satt av 1100 til Gold regninga...

Lenke til kommentar

Leste en post av en danske som hadde kjøpt gold, han sa det kom på ca. 130$ inkludert frakt og mva.

 

1$ = 6,362NOK

 

130$ = ca. 827NOK

 

130$ er jo litt masse penger for ett spill, når du tenker på at du kan få silver package for 60$. Du får jo med masse stash når du kjøper gold, men er det virkelig verdt å bruke 60$ ekstra bare for en t-skjorte og caps + en del ekstra småting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...