Gå til innhold

Få reklame på siden min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det finnes jo de som selger reklameplass på en nettside, f.eks i 100.000kr klassen. Dette pleier å ha en varighet på litt lengre tid, kanskje 2-3mnd :shrug: Men, for i heletatt å få til det, må du ha virkelig noe godt på siden noe som tiltrekker en del besøkende. Og ikke minst dokumentasjon/vis til logstats for at reklamen har effekt :D (men summen trenger jo ikke være så høy for din del kanskje :))

 

Men hvis du har en fast brukergruppe, siden er veldig populær og du ikke har råd til å betale for "driften", så kan jo paypal være et kjekt alternativ. Da sørger de besøkende for å holde siden i live ved å donere deg litt penger de gangene du ikke har råd til å betale for deg.

 

Ellers tviler jeg på at noe tradedoubler e.l. vil gi så mye.

Lenke til kommentar

tradedoubler er et dårlig alternativ om du driver en liten side som ikke har så mange besøkende. det som er cluet med de fleste program som tradedoubler er at du får betalt (gjerne i %) etter om noen kjøper det reklamen linker til. det er relativt få som kjøper over nettet etter å ha sett en reklame du må derfor ha masse besøkende for å i det hele tatt få noe for å ha reklame. det er slutt på de dagene der du fikk betalt pr klikk.

Lenke til kommentar

Jeg benyttet meg av tradedoubler i ca. 15 mnd og tjente 500 kr på min private nettside. Fikk dem utbetalt også :yes: Det som er fordelen med tradedoubler er at de leverer norske reklamer, som igjen fører til økt interesse (sannsynligvis). Jeg slutta med reklamen fordi det ble så lite av det. Dessuten er det jo ikke reklamen brukerne er på jakt etter. Derfor bør man være påpasselig når man plasserer reklame rundt på en side. Det skal helst passe inn i designet og i alle fall ikke forsyrre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...