Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?

kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror jeg har prøvd så og si alle snusene på markedet (sverige), men kommer alltid tilbake til General :love: Snuser omtrent en boks med bakesnus om dagen, og General er den eneste jeg ikke blir oversår i leppa av.

syke syke mann :p 1boks 60kr dagen altså, helvete hvordan har du råd til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har troen på variasjon i mitt snusvalg. Av de jeg liker er det ingen som er bedre enn andre, det blir som å prøve å sammenlikne musikk. Før militæret snuste jeg mye General (løs selvfølgelig), under rekrutten gikk det mye i TiedemannsBlå og Ettan og etter militæret har det kun gått i GöteborgsRapè. Snart faller jeg nok tilbake på General igjen...

Og husk: Snus, snus så får du deg mus!

Skrevet (endret)

Går mest i General bleie....så evig dårlig på å bake priser :blush:

Men om jeg til nøds får til å bake, eller noen baker for meg, er General og Hawkens det som brukes.

Endret av Ausat
Skrevet

Jeg er tydligvis gammel jeg også da :p

Men jeg kjøper altid med meg en stokk eller to når jeg er i stockholm, litt billigere kan man si, lenge leve taxfree butikken på arlanda :w00t:

\\SpD

Skrevet

Alltid hamstring når en er i Sverige. Er jo en syk prisforskjell, tror en box med snus kostet 17,- når jeg var der sist :D

#"!¤%!! Norge....

Skrevet
Alltid hamstring når en er i Sverige. Er jo en syk prisforskjell, tror en box med snus kostet 17,- når jeg var der sist :D

#"!¤%!! Norge....

ja, men problemet er at snus går ut på dato :( så får ikke hamstret så mye

Skrevet

Snus har datostempling, men et lite triks er å lagre de i fryseren. Holder seg "ferske" og fine veldig lenge.

Som sagt..viktig å hamstre...

BMW318is006.jpg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvorfor snusen min renner så fort? Har hendt så altfor mange ganger at den begynner å "smelte" 1-2 minutter etter at den er plassert under overleppa.

Selv ikke white-porsjoner holder lenge. Rekorden min gjennom tidene er vel å ha en snus under leppa i 45 min eller deromkring.. huff.

og forresten, skruf er no ordentlig drit å bake.

Skrevet
Noen som kan fortelle meg hvorfor snusen min renner så fort? Har hendt så altfor mange ganger at den begynner å "smelte" 1-2 minutter etter at den er plassert under overleppa.

Selv ikke white-porsjoner holder lenge. Rekorden min gjennom tidene er vel å ha en snus under leppa i 45 min eller deromkring.. huff.

og forresten, skruf er no ordentlig drit å bake.

kjøp pricemaster! koster 26kr! er et must for folk som ikke kan bake, eller ikke orker!

Skrevet

Jan-Erik: prøvde istad, klemte til den stakkars snusklumpen ble lysebrun, stakkars. Jeg ble forøvrig våt på fingrene.

men uansett, den datt fra hverandre idet jeg prøvde å parkere den under leppa.

er jeg fordømt til et liv med bare tørre, gamle white-porsjoner..?

Skrevet
Jan-Erik: prøvde istad, klemte til den stakkars snusklumpen ble lysebrun, stakkars. Jeg ble forøvrig våt på fingrene.

men uansett, den datt fra hverandre idet jeg prøvde å parkere den under leppa.

er jeg fordømt til et liv med bare tørre, gamle white-porsjoner..?

du må rett og slett finne et sted i hånden som er litt rundt og presse den litt å litt der!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...