Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?

kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

General - ingen over, ingen ved siden.

Hender en gang i halvåret jeg kjøper en boks rapé for å smake noe annet. men synes alt annet bare er dårlige erstatninger, enten smaker de alt for mye sært krydder/godteri/blomster/bær, noe som ødelegger den deilige smaken av snus..

posesnus er nødsnus.

Skrevet

Går vel mest i general, men har byrja sjå etter alternativ

Lös:

1. General

2. Ettan

3. Göteborgs

4. Tiedemans Blå

5. Petterøes Blå muligens, ikkje sikker

Bruker veldig lite porsjon, men det må vel bli mocca eller noko slikt eg likar best ^^

Likar og skoal, men den kjem litt i ein anna kategori i og med at den minnar meir om pipetobakk enn snus...

Skrevet
Går vel mest i general, men har byrja sjå etter alternativ

Lös:

1. General

2. Ettan

3. Göteborgs

4. Tiedemans Blå

5. Petterøes Blå muligens, ikkje sikker

Bruker veldig lite porsjon, men det må vel bli mocca eller noko slikt eg likar best ^^

Likar og skoal, men den kjem litt i ein anna kategori i og med at den minnar meir om pipetobakk enn snus...

ettan? smaker det noe spessielt? vet at det er veldig populært i sverige, men i norge?

Skrevet
General er best, Ettan smaker hestesvette. Hvis man tar 3/4 general og fyller resten av boksen med Hawken så blir den snusen sinnsykt god :thumbup:

hmmmm? er ikke det ganske vanskelig å bake da? med tanke på at hawken er så klissete?

Skrevet
General er best, Ettan smaker hestesvette. Hvis man tar 3/4 general og fyller resten av boksen med Hawken så blir den snusen sinnsykt god  :thumbup:

hmmmm? er ikke det ganske vanskelig å bake da? med tanke på at hawken er så klissete?

Det blir jo litt grisete, men smaken blir sinnsyk god

Skrevet

Trodde jeg hadde svart på denne, men har visst ikke det.

General er den klassiske man ikke blir lei, så jeg bruker den til vanlig, men varierer med Hawken innimellom.

Skrevet

Varierer litt på dette:

- Granit porsjon, helst den med extra store porsjoner :)

- Skruff

- General

Er veldig lei general til tider, har for det meste gått over til Granit/skruff...

Bare "bleier" siden jeg hater å få tenna/kjeften full av snus korn :roll:

Sp33D

Skrevet
Varierer litt på dette:

- Granit porsjon, helst den med extra store porsjoner :)

- Skruff

- General

Er veldig lei general til tider, har for det meste gått over til Granit/skruff...

Bare "bleier" siden jeg hater å få tenna/kjeften full av snus korn :roll:

Sp33D

granitt ja! det glemte jeg.. klarer du og snuse det så klarer du en hest også:p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...