Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?


kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har troen på variasjon i mitt snusvalg. Av de jeg liker er det ingen som er bedre enn andre, det blir som å prøve å sammenlikne musikk. Før militæret snuste jeg mye General (løs selvfølgelig), under rekrutten gikk det mye i TiedemannsBlå og Ettan og etter militæret har det kun gått i GöteborgsRapè. Snart faller jeg nok tilbake på General igjen...

Og husk: Snus, snus så får du deg mus!

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvorfor snusen min renner så fort? Har hendt så altfor mange ganger at den begynner å "smelte" 1-2 minutter etter at den er plassert under overleppa.

Selv ikke white-porsjoner holder lenge. Rekorden min gjennom tidene er vel å ha en snus under leppa i 45 min eller deromkring.. huff.

 

og forresten, skruf er no ordentlig drit å bake.

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvorfor snusen min renner så fort? Har hendt så altfor mange ganger at den begynner å "smelte" 1-2 minutter etter at den er plassert under overleppa.

Selv ikke white-porsjoner holder lenge. Rekorden min gjennom tidene er vel å ha en snus under leppa i 45 min eller deromkring.. huff.

 

og forresten, skruf er no ordentlig drit å bake.

kjøp pricemaster! koster 26kr! er et must for folk som ikke kan bake, eller ikke orker!

Lenke til kommentar
Jan-Erik: prøvde istad, klemte til den stakkars snusklumpen ble lysebrun, stakkars. Jeg ble forøvrig våt på fingrene.

men uansett, den datt fra hverandre idet jeg prøvde å parkere den under leppa.

er jeg fordømt til et liv med bare tørre, gamle white-porsjoner..?

du må rett og slett finne et sted i hånden som er litt rundt og presse den litt å litt der!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...