RYB Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Vet noen hvor jeg kan finne pilot-skole i san andreas. har åpnet alle områdene i spillet og blitt ferdig med alle skolene unntatt pilot-skole fordi jeg ikke kan finne det..kan noen hjelpe meg?? Endret 4. november 2004 av It's me
GoldlaXiE Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Kanskje du får mer hjelp viss du poster på riktig plass.. nemlig i Grand Theft Auto forumet..
mbskywalker Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 er i ett oppdrag du skal kjøpe det. "Aircraft graveyard" stedet.
Rookie_NO Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Mission du får av "The Truth" hvis jeg ikke husker feil...
It's me Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Mission du får av "The Truth" hvis jeg ikke husker feil... Når i spillet skjer dette? Jeg har kommet ganske langt i San Fierro...
mbskywalker Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 du får det etter du har kommet til venturas, av han første som gir deg oppdrag der. (blir spoiler å si hvem det er).
It's me Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) du får det etter du har kommet til venturas, av han første som gir deg oppdrag der. (blir spoiler å si hvem det er). Takker. Da slapp jeg å streve byen rundt for å finne det. Får se å bli ferdig med mission slik at jeg kommer meg til Las Venturras. (flott du ikke sa navnet på personen. Spoiler er kjedelig) Endret 8. november 2004 av It's me
Luchy Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 du får pilot school når du kommer til tredje byen. i et oppdrag må du kjøp en forlatt flyplass å der er det pilot school.
jalleks Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Flott. Har nemlig stusset litt på det der selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå