Gå til innhold

Demo av battle of middle earth?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hey eg lurer på ein ting har det kommet ut demo av lord of the ring battle of middel earth?? eller ka tid kommer den ut.

Endret av toman
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle med vett i topplokket skal ha seg dette spillet, men kan du nå vennligst bytte om på emne? Sett på et '?' bak setningen. Du skaper bare forvirring.

som om jeg skulle sagt det selv :p

Skrevet

som det har blitt sagt i dei tidlegare trådane om dette emnet, så kjem det sikkert ein demo like før eller like etter utgivelsen av spelet.

Skrevet (endret)

Noen som kan bekrefte NÅR (eksakt dato) Battle For Middle Earth kommer til NORGE?

Har hørt "rykter" om at det skal være utsatt til Desember, men er det noen som kan gi en link til en norsk side som er til å stole på?

EDIT: Fant ut at Gamer folka står fast på at det kommer 18. November, men som sagt er det disse "ryktene" som streifer rundt omkring....

Endret av MeTa][iC
Skrevet
nei det er feil for på en av filmen står det at det kommer ut 10 november eller noe.

Som MeTa][iC påpeker begynner de filmene å bli gamle nå, du bør nok heller ta til deg informasjonen som vi gir her :p

Spillet kommer i desember en gang, og hva er fordelen med det??

JO, man kan ønske det seg til jul!! :D

Skrevet

JA nå fant eg kor eg såg det kom ut i november 18/11 i toyserus blade det har masse leker i det er står der salg fra 18/11 lord of the ring battle of middle earth.

Skrevet
kanskje de har pre-ordra det for det kom i posten og eg tror ikke de lyger heller så eg får bare håpe det kommer ut 18/11 ikke 10/12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...