Gå til innhold

Jeg vil ha ny mobiltelefon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten hvorfor vil du ikke har Nokia?

Bosh er jo dritt telefoner i hvert fall.

 

Jeg har hatt både Siemens, Bosh, Nokia og Ericsson.

Når det gjelder brukervennlighet er det ingen som overgår Nokia. Når det gjelder minst feil, er vel kanskje Siemens og Ericsson hakket bedre.

Akkurat nå har jeg en Ericsson T39, er brukbart fornøyd med denne. Bra batterikapasitet og masse funksjoner, men utrolig tungvindt meny.

Har også en Nokia 8210 som ikke er i bruk akkurat nå, liker egentlig denne bedre, men den tåler utrolig lite da...

Lenke til kommentar

Har RingKontant-shit-greie. Som jeg tenker å beholde videre. Har, som kjent, hatt greia i to og et halvt år og fire dager.

 

Hvorfor ikke Nokia? Fordi Nokia = galskap. Merke-shit. Fjortis-shit. Lamer-shit. Logoer og ringetoner og piss. Har lyst til å fremdeles bli sur hver gang en fjortis sender meg bilde-SMS som jeg ikke kan lese på grunn av min ikke-Nokia-coolness... :grin:

 

 

 

(GodMorgen! Hva skjer, 'a?!)

Lenke til kommentar

En Siemens SL45i er nok det beste valget for deg da. Du finner billige tidligere utgaver av SL45 på QXL eller tilsvarende. Denne støtter MP3 m.m. du kan også lagre vanlige data på telefonen som en harddisk på 32MB (standart) eller oppgradere minnet til 128MB. Overføring er 115Kbps (dobbel isdn) tar vel 5min pr mp3

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Forslag til mobil, the_ruthless !

 

Har du kikka på SE T100 ? Helt grei, billig og rimelig mobil med det du trenger :)

 

Her er hjemmesia til mobilen : http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?page=g...105%26start%3D0 og så må du klikke på T100 selv :-?

 

Her har du pris : http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=&g1=&g2=...900&l=&lantall=

 

Og du kan feste på den samme MP3 spilleren som på T28s

 

Dessuten veier den bare 75g, har rimelig god batteritid ...

 

Gå for den du ! Det er jo SonyEricsson kvalitet :wink:

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke Napa MCD 380 istedet? Den tar mini-CDer, og ca 50 sanger per CD. 1290,- hos Multicom.

 

Det vil jeg sterkt fraråde. Har selv en sånn en. Den er fysisk større enn du skulle tro, og batteritid på fire timer (.....) Kjøp en billig minidisk istedet.

 

Tror for øvrig ikke det eksisterer en slik telefon til under tusen kroner....

 

Synes ekstreme nokia-hate holdninger virker mye mer fjortis, enn bare å innfinne seg med at det er enkle og greie telefoner å bruke.

 

Nokia power! :woot:

Lenke til kommentar

Så det er altså slik det er? Postene mine besvares ikke før det har gått rundt et år..? :lol: Takk til Kamera, som varsla ifra. Jeg fikk kveldens latterbombe nå, ja. Hysterisk bra...

 

Men takk for en godt utført jobb, bare elleve måneders tid etterpå! :smile:

 

(Det endte med at jeg kjøpte meg en Siemens C45. Billig piss-telefon. For tiden er den til reperasjon... Håper jeg får en ny. :wink: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...