Gå til innhold

Everquest 2 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har spilt everquest 1 i 3 år nå har jeg beta testa everquest 2 en god stund likte det (utenom bugsa) men nå er snart betaen over og EQ2 blir slippet ut den 8. noen andre som testa det her ? noen tilbakemeldinger på det ? Likte dere det?

Endret av Psych
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har spilt everquest 1 i 3 år nå har jeg beta testa everquest 2 en god stund likte det (utenom bugsa) men nå er snart betaen over og EQ2 blir slippet ut den 8. noen andre som testa det her ? noen tilbakemeldinger på det ? Likte dere det?

har du noen screenshots som du har tatt ?

Skrevet

Jeg har vært med og betatestet det. Grafikken var fin, og jeg synes egentlig det virkelig lovende. Nå har jeg likevel ikke lyst til å starte å spille Everquest 2, siden jeg foretrekker å spillet MMORPGs med venner. Altså sitte sammen på LAN og gå rundt sammen osv.

Det var ganske så bra synes jeg.

Skrevet

Har vært med på betaen i en måned nå. Det ser bra ut. Samboern min er helt hekta så jeg kommer nok til å spille dette en del fremover.

Bestillte Collectors Edition med starter kit for et par måneder siden. Har også 4 andre venner som skal spille.

Så jeg blir ikke aleine. Kommer nok til å spille på UK server da tidszonen er mer gunstig for oss europeere.

Har fra før et par highlevel roller på EQ Live som jeg har spillt i 5 år. Siste året har det vært lite aktivitet for meg der, så jeg kommer nok til å slutte å betale på den. Om jeg skulle finne interessen igjen en gang seinere såer det bare til å betale igjen. Har hørt om folk som ikke har betalt på 6 måneder og kommet tilbake til uendrede roller (alt utstyr tilstede).

Det som er litt kult er at EQ2 har en grafikk motor som er veldig kraftig, men dagens hardware kan ikke utnytte dens potensiale fullt enda uten hakking. Så etterhvert som folk oppgraderer fremover så blir grafikken bare bedre.

Det kommer til å bli så bra atte...

Skrevet

Dette kan med fordel reformuleres slik:

"Vi i SoE har laget en grafikkmotor som er så lite effektiv at de færreste kan forvente spesielt fin grafikk når vi lanserer spillet. Til de 98% av dere som ikke har PC nok til å se hvor flinke vi har vært skal dere vite at det er veldig fin grafikk for de som har en helt ny superdyr PC."

Poenget er at et spill som ikke ser bra ut når det lanseres er meningsløst. Det er også meget underlig at Blizzard får til flott grafikk på medium PC'er der hvor SoE knapt evner det på en meget high-end PC.

Skrevet

Jeg har også kjøpt meg denne Preorder pakken, har lagd meg en type og venter i spenning på Launch. Mitt første møte med MMORPG verdenen var forrige helg med Guild Wars betaen, deretter kjøpte jeg meg en nøkkel til Lineage II som jeg leker meg med frem til EQ2 kommer.

Slenger meg sikker inn på en UK (ihvertfall engelsk språklig) server jeg også...

Skrevet
Dette kan med fordel reformuleres slik:

"Vi i SoE har laget en grafikkmotor som er så lite effektiv at de færreste kan forvente spesielt fin grafikk når vi lanserer spillet. Til de 98% av dere som ikke har PC nok til å se hvor flinke vi har vært skal dere vite at det er veldig fin grafikk for de som har en helt ny superdyr PC."

Poenget er at et spill som ikke ser bra ut når det lanseres er meningsløst. Det er også meget underlig at Blizzard får til flott grafikk på medium PC'er der hvor SoE knapt evner det på en meget high-end PC.

Eq2 har en MYE råere grafikk en WOW da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...