arr1000 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Skal innstallere XP på en ny 200Gb disk. I bios vises disken som 200Gb. Når jeg skal partisonere og formatere under installasjon av XP vises disken som 131Gb. Hva skal jeg gjøre?.
2peewee Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Kan vere kjekt å lese litt først før du spør
Shaper^ Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Ta denne fila og følg instuksjonene som er i readme fila.. så restarter du pcen og kjører Partition magic 7.0 eller 8.0 så resizer du disken din, så vips har du 200GB! 137Gb__suport_in_WinXP.rar
Cell_v14 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 enig, stikk på linken, jeg hadde samme problem og den ble løst problemfritt
arr1000 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Takk for raske svar. Da order det seg sikkert. Og til 2peewee la heller være å bry deg, jeg prøvde å søke men fikk søke feil her på forumet . Jeg har nå begrenset tilgang til PC p.g.a. hd krasj.
2peewee Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 viss du ser et par poster ned, var det ein så stilte samme spørsmål så deg, og han fikk posten sin stengt pga det. Trenger ikke ver så hissige, jeg ga deg tross alt link som gir svar på spørsmålet ditt. et takk ville nok vert bedre. men men peewee
Wipeout Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Nå er det vel ikke noe vits i å slenge dritt til 2peewee, temaet har vært oppe sikkert tusenvis av ganger, og hvis du hadde giddet å sjekke linken, så hadde du fått svar med en gang. Sticky`er er der for en grunn. PS! De står forøvrig øverst på lagringsmedier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå