Sponis Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Når man har lastet ned eit spill som er ein cd-fil, kan man spille spillet uten å ta det over på cd?
laim_com Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) Regner med det er en cd-image fil du sitter på. Du kan bruke et cd-emulator program, og laste opp image-filen i emulatoren. Alcohol er et bra cd-emulator program. Edit: For sent der gitt.... Endret 3. november 2004 av laim_com
Sponis Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Men eg kan også brenne det ut på ein cd? Måeg då bruke eit progran som easy cd creator?
Sponis Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 når eg trykker på fila, kommer det opp at den ikkje er ein valid image file.
Bruun Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Når man har lastet ned eit spill som er ein cd-fil, kan man spille spillet uten å ta det over på cd? I retningslinjene står det at dette har du ikke lov til å spørre om. Les dem du
Sponis Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Kanskje det er tetris eg har lastet ned. Er det ulovlig?
Bruun Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hvis du leser retninglinjene, så står det: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet.
Anbefalte innlegg