Gå til innhold

Prosjekt: Doom 3 [20.06]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

mini-P1010124.JPG

 

mini-P1010125.JPG

 

Litt sliping og pussing må til for at fronten skal passe.

 

mini-P1010128.JPG

 

mini-P1010130.JPG

 

Planen var at fjellet skal strekke seg noen hakk oppover fronten. Den grå fargede delen sitter enda fast på fronten, mens det som enda er hvitt er en del av foten :) Jeg vurderer å ta det litt lenger opp. Som dere ser gjennstår det å feste gips uten til høyre og litt på venstre side. Pokker å irriterende det er når man kun har litt igjen, og ikke mer gips :p

 

mini-P1010129.JPG

Froskeperpektiv

 

 

mini-P1010135.JPG

Helt øverst skal jeg legge en plexikant, lik de som er hele veien ned fronten, rundt kabinettet. Denne skal stikke litt lenger ut en de froten gjør nå. Slik som dere kan se her:

mini-P1010131.JPG

Det finnes endel hakk, buer og slitasje merker. Nei, det er ikke slurv, de er det av en grunn :) I spillet Doom3 er det endel sand i luften når man beveger seg utendørs. Dette bør igrunn slite bra på vegger ol. der for valgte jeg og lage endel hakk med dremel og stikksag, for å prøve å etterligne denne effekten.

 

Bryterne skal også få seg en ny hette, ikke den røde eller hvite de har nå :)

 

Nå gjennstår det bare å finne en god løsning så jeg får festet fronten til kabinettet.

 

Vanntanken jeg skal bruke er av denne typen.

mini-P1010136.JPG

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALPHA15109

 

Ps: Et nytt bildesystem er under utvikling. Om ikke alt for lenge kan dere trykke på bildene for å få de i 600x800px :)

Lenke til kommentar

Beklager at updaten kom så sent. Skal ha mye kortere intervaler fra og med i dag :)

 

Tanken skal moddes, såklart :) Hvor jeg skal fetse den er enda usikkert. En ting er sikkert; jeg kan ikke bygge den inn i steien. Blir umulig med vannslanger osv.

 

Takker for alle posetive kommentarer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...