Ravn Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hvilke bomber prater dere om? *host-det er jo en del bilder av dem tidligere i tråden-hark*
ttt Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 og i 1.3 kom hdr støtte, som alle som kan bør prøve ut. hdr støtta er framleis bare i betafasen, men skal virke ganske bra. HRD u say? High Definition Rendering (drar et ord ut av en hatt her). Har er/og gjør dette og hvordan slås det på? det du trenger å vite om korleis du slår det på finner du i denne tråden: http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=tpc&s=40...91&m=3621005432 der er det og nokon bilder som viser korleis far cry ser ut med og utan hdr.
Ravn Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 og i 1.3 kom hdr støtte, som alle som kan bør prøve ut. hdr støtta er framleis bare i betafasen, men skal virke ganske bra. HRD u say? High Definition Rendering (drar et ord ut av en hatt her). Har er/og gjør dette og hvordan slås det på? det du trenger å vite om korleis du slår det på finner du i denne tråden: http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=tpc&s=40...91&m=3621005432 der er det og nokon bilder som viser korleis far cry ser ut med og utan hdr. Fikk ikke vist bildene jeg...
ttt Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Fikk ikke vist bildene jeg... ser ut som sida bildene ligger på er nede, men det er nokon bilder på side to som skal virke. dei er ikkje like bra som dei du ikkje får sjå. skal sjå om eg finner nokon bra bilder å vise deg.
thomassit0 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 jaja jeg syns hvertfall grafikken til fc er knall enda jeg sitter på amd 1800+ , gf4ti4200128mb, og 512mb ram..
Ravn Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Testet det HDR-opplegget, synes ikke det ble noe bedre jeg, mulig jeg gjør noe galt. Satte screen til 1024/768. Ingen AA. Og skrev dette i targetline: D:\Gamer\FarCry\Bin32\FarCry.exe :"r_hdrrendering 7" "e_vegetation_sprites_distance_ratio 100.000000" "r_TexNormalMapCompressed 1" Er ikke dette rett?
ttt Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Testet det HDR-opplegget, synes ikke det ble noe bedre jeg, mulig jeg gjør noe galt. Satte screen til 1024/768. Ingen AA. Og skrev dette i targetline:D:\Gamer\FarCry\Bin32\FarCry.exe :"r_hdrrendering 7" "e_vegetation_sprites_distance_ratio 100.000000" "r_TexNormalMapCompressed 1" Er ikke dette rett? det ser rett du det der. prøv å endre r_hdrrendering 7 til eit anna tal mellom 1 og 11, kanskje du vil sjå betre forskjell då.
Campari Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg finner ikke de bombene jeg... men greit nok, har vel bedre å ta meg til...
ArneJ. Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 For å si det sånn, så fins det ikke noen spill som har bedre grafikk en farcry...kanskje doom 3 inne...så om du ikke er fornøyd da må du nok bare fint finne deg i å vente til det kommer spill med sånn grafikk du forventer..
thomassit0 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 men FC har høyere oppløsning på textures, D3 har bare grums..
espkul Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 altså først spilte jeg DOOM3 det synes mange var kjipt å ensformig. Mange syns Farcry var møe bedre. Nå har jeg sotte å spilt Carcry i ca 2 timer å kan ikke si jeg er imponert. Ikke så veldig bra grafikk, særlig ikke inni ganger å korididorer.. nei altså virker som Direc3d motoren mønster spill jeg ikke liker. Gleder meg til Halflife 2 Mulig det er meg som er rar. Dette er det dummeste jeg har hørt på lenge! Større eyecandy faktor på grafikk skal du lete lenge etter! Sett water quality på ultra high og gå en tur på stranda, vakkert! Innendørs er ikke desto mindre imponerende! Generatorer, motorer, rustne bomber osv.osv. Man blir full av imponasje.. jeg har på 1600+1280(eller hva det er) Ultra Hige ligger på mellom 60 og 90 FPS å alt er jo egentlig fint. Veldig bra grafikk utendørs men innendørs ser det jo ikke ut. Ser ut som gammal Toom Raider 2 grafikk på PlayStation 1. nei huff!.. kan det være noe galt med spillet mitt? altså bombene som du skryter av er jo ikke runde engang. Ser fælt ut med rare farger. 60-90 fps!! omg....hvordan PC har du da?
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Tar å slenger med et bilde med litt aftenstemning. Endret 9. november 2004 av Vultur Gryphus
h00v3r Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Tar å slenger med et bilde med litt aftenstemning. Den var fin, er vel fra banen etter at du har redda Val første gang.
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) Det stemmer.. Endret 10. november 2004 av Vultur Gryphus
Xavier878 Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Har vært borti samme buggen med grafikkortet mitt og den mest sansynnlige årsaken er at noen alternativer i grafikken er på som grafikkortet ikke støtter. Men jeg hadde bare en 1.2 gh og 64 mb ram så det er litt rart at det er forskrudde farger på en så knallbra maskin!!
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det er særdeles merkelig! Selv etter at han installerte patch 1.3 så det rart ut, bombene var mere kantete enn de burde være osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå