Gå til innhold

Er det kommet en BF Vietnam tilleggspakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er utrolig lenge siden BF Vietnam kom ut.

Jeg syns det er utrolig lenge til BF2 kommer ut.

Jeg syns det skulle ha kommet en oppgradering/tilleggspakke til BF Vietnam nå, som kan korte ned ventetiden på BF2!

Har det kommet en tilleggspakke som jeg ikke har fått med meg!?

Er det noen i sikte? (Er det noen på vei?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det kommer en tillegspakke til BF:V.

Det er ikke lenge til BF2 kommer, og i den nye 1.2 patchen var det med en god del kjøretøy. Så hvis de skulle lagd en tillegspakke til Bf:V har det ikke vært så mye å "ta av".

Skrevet
Jeg tror ikke det kommer en tillegspakke til BF:V.

Det er ikke lenge til BF2 kommer, og i den nye 1.2 patchen var det med en god del kjøretøy. Så hvis de skulle lagd en tillegspakke til Bf:V har det ikke vært så mye å "ta av".

Det er en god stund siden BF Vietnam kom ut, og det er tidligst ett halvt år til BF2 kommer så...

Men de bruker kanskje tid og penger på BF2 i stedenfor og fortsette på Vietnam.

Skrevet

Det er jo ikke samme folka, så det kan godt komme en tillegspakke. Da det var folkene i USA/Canada lokalet som laget Vietnam, Så er det svenskene som lager BF 2. Var det ikke noe sånt?

• 4 uker senere...
Skrevet

Point of Existence anbefales på det varmeste her også, eneste problemet er at BF:V og PoE (høna og egget diskusjon dette kanskje?) fører til reboot på maskina, jeg har lagt merke til at pc'n blir varm under spilling, men nå har jeg prøvd Prime95 og en CPU burn in sak uten at jeg får noen reboot eller feil under testene.. frustrerende... Men hvis du skulle prøve PoE og du oppdage at du sitter i e helikopter der widowm4k3r{NOR} er piloten, vær klar til å overta spakene for rett som det er restarter maskina mi og du sitter da alene i et styrtende helikopter. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...