Kanetheheatsink Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 skal kjøpe gta 3 IGJEN! Men denne gangen hos elkjøp! De selger det til 99,-!
RatmFan Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hvordan fungerer toll og fraktkostnader hos play.com? Leste litt uten å bli særlig mye klokere... Neimen var ikke denne tråden et par mnd gammel... Nåja, det får så være... Endret 15. januar 2005 av RatmFan
Neptun_ Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 www.cdwow.com *Rask leveringstid *Gratis frakt *Du sparer opp til 300kr *God service
figure_02 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 bestilte Bfme fra zailor og ikke fra gamesmix fordi det sto at de hadde cd-rom versjonen, da hadde jeg ikke dvd spiller...men leveringstiden var da 2-3 UKER! jeg teknte det var fordi de måtte bestille cd-rom versjonen fra usa eller no.... men 3 dager etter dumpet spillet i postkassa mi, jeg var strålende fornøyd! helt til jeg så dvd-rom merket oppe i hjørnet... bestiller ikke spill fra zailor igjen altså!
Laserlasse Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hvordan fungerer toll og fraktkostnader hos play.com? Leste litt uten å bli særlig mye klokere... I tilfelle du ikke har fått svar - frakt etc er inkludert i prisen. Du vil måtte betale MVA dersom verdien på varen overstiger 200,- nok ut fra tollvesenets satser. Du betaler ingen toll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå