Maynard James Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 hei, dette er andre ganger jeg starter på morrowind, har nå nettopp starta, det er vell noen månder siden jeg spilte det sist, så hvilke ting burde jeg gjøre? det første jeg skal gjøre er å hente de boots of blinding speed, hater å løpe treigt, hvilke andre ting er "må gjøre" ting? hva burde jeg gjøre først? hvilke guild osv? tenkte på Imperial legion først. noen som har noen tips? er lenge siden jeg spilte dette spillet så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne Shade
MiSP Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) 1: Begynn med mainquesten. 2: Når det blir for vanskelig, eller når Caius Cosades sier at du må ut og trene deg litt, meld deg inn i noen guilds - vil anbefale enten Mages' Guild, Fighters' Guild eller Thieves' Guild til å begynne med. 3: Så kan du utforske litt, ta noen side quests, før du fortsetter på main storyen. Ellers kan du jo sjekke sticky'en her på forumet for noen must-have mods (eller må-ha, som du sier ) Edit: Gjorde posten litt mer ryddig. Endret 1. november 2004 av ProZaC
nonlocality Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hællæ!! Her er tips: Bøff alt du kan og ser og selg det, skaff mest mulig penge og tren "mercentile" skill til topp. Da kan du kjøpe ting billig og selge det til høypris, skaff penger til å kjøpe masse dyre magic scrolls og selg dem til "Creeper" i caldera, gjenntar helt til du får nok penger (50-100.000) og bruk dem på å trene opp nye skills!! 1. Skaff deg også noen bra mods som gjør spillet ser bedre ut både grafisk og lyd.. 2. Putt in mp3 sanger på Morrowind\Data Files\Music (mappa) da kan du høre på mp3 istedet for det vanlige musikk som lå der (husk å ta backup av de gamle) (jeg spiller med "The Last Samurai" filmmusikken som bakgrunnsmusikk og det kan annbefales) Dette er også andre gang jeg spiller morrowind, men med tribunal og bloodmoon installert, er i level 8 nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå