anderfo Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) Det er ikke mulig å linke direkte til annonsen, men annonsen ligger ca. midt på side 2 hvis du søker på nikon i alle kattegorier. Joda. http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=51056 edit: HEY, INNLEGG NR. 200. Et aldri så lite jubileum eter ett og et halvt år her på forumet. Hmm...nærmer meg 1500 nå Endret 2. november 2004 av anderfo
isen Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 edit: HEY, INNLEGG NR. 200. Et aldri så lite jubileum eter ett og et halvt år her på forumet. Hmm...nærmer meg 1500 nå He, he. Ja, stå på. Er en del år til jeg kommer dit hvis jeg fortsetter i samme tempo. Hvordan fikk du foresten til det med bruktmarkedet? Når jeg er inne på bruktmarkedet (opera) står det bare /bruktmarked og ikke noe mer.
Magpal Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Hvordan fikk du foresten til det med bruktmarkedet? Når jeg er inne på bruktmarkedet (opera) står det bare /bruktmarked og ikke noe mer. Du trykker på se annonsen nederst i høyre hjørne.
anderfo Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Hvordan fikk du foresten til det med bruktmarkedet? Når jeg er inne på bruktmarkedet (opera) står det bare /bruktmarked og ikke noe mer. Høyreklikk på "Se annonsen" og velg "Kopier snarvei"/"Copy shortcut". Forøvrig kan du trykke "Søk" og skrive inn "D70" for å få opp flere slike kamera til salgs (kun ett til på markedet i dag, men jeg har sett flere før).
Artistic.Hipster Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Hmm...nærmer meg 1500 nå Å så kommer jeg med mine overveldende over 2500 inlegg Men jeg tror jeg kjøper kameraet over disk Da får jeg det med en gang og det er helt trygt
Artistic.Hipster Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Alle butikkene var enten utsolgt eller for dyre Men nå har jeg bestillt fra komplett så jeg regner med jeg har det imorgen eller på fredag Gleder meg ekstremt nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå