Gå til innhold

temp på Duron 900MHz


Nessa

Anbefalte innlegg

Pc'en jeg satte opp til lillesøstera til kjæresten henger seg hele tiden. Jeg gikk inn i biosen, og temperaturen lå i begynnelsen på 44 grader, men steg jevnt opp til 50 grader på et lite minutt. Da begynte skjermbildet å tulle og til slutt hang maskinen seg. Jeg har en bråkete (47dB) globalwin vifte, men har ikke tatt meg bryet å renske\legge på ny kjølepasta. Vet ikke om det er noe kjølepasta, isåfall er det gamle rester. Er det sannsynlig at det er cpu-varmen som gjør at pcen henger seg. 50grader er vel ikke så mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel hva andre ting kan gjøre at pcen fryser totalt. enten ved at skjermbildet kuker seg, eller bare fryser. har brukt hovedkorte for kun kort tid siden, det er dessuten nyeste bios på det, skjermkortet skulle også være i orden.. har brukt det for nhoen uker siden.. virka fint da, er litt dårlig skrudd sammen (metallet du setter skrua i og kortet er litt vinglete) ..ellers.. har bare en harddisk i, etter at en kamerat mente at forskjellige harddisker kunne avogtil føre til ustabilitet.. aner ikke hva det kan være jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...