Gå til innhold

Erfaringer av Morrowind på et POV 6800 Ultra kort


Leif Arne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmm, jeg har testa morrowind ei stund... hadde hakking så det sang... Ikke lav fps, men rein skjære hakking... Så jeg fikkla litt med settingsene på skjerm kortet og i morrowind.. Nå har jeg en grei fps på 25-45 ute og 100 blank inne...

 

Jeg hadde ikke dette probleme før jeg la inn 61.77 men jeg kjører nå på 66.81, preformance settings på skjerm-korte, 1024-768 i spillet. Men det må sies at jeg kjører alt på minimum... Draw-dist, ai-dist og shadows på et lurkende minimum...

 

Det hakka ikke lav-fps, for den lå på ca 30 da oxo....

 

Sjekk litt på innstillingene på korte og prøv deg frem i Morrowind...

 

Mvh

LordWolfy

Lenke til kommentar
Leif Arne, det hadde vært fint om du sluttet å bumpe denne tråden så ofte.

Hadde vært fint om du kunne svart på det vi spurte om. Du er brukermod, du har ikke problemer i Morrowind. Du har nvidia 6800 kort. Hvor mye FPS har du. Har du ikke noe hakking i det heletatt eller bare litt? Som ikke merkes.

Thats the spirit . :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror Morrowind er veldig avhenging av prosessor og minne. Har dette intrykket fra flere kammerater som sier spillet hakker selv med gode grafikkort.

Er enig i det. Men det burde IKKE hakke med 1GB ram og XP 2800+ barton klokket til 2500. Gainward 6800LE

 

Det hakket betydelig mindre med det gamle 9700AIW kortet, så noe er galt. Tenkte jeg skulle ta en 98 instalasjon å teste på denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...