Gå til innhold

[GTA]Gjest i San Andreas! (spoiler)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sjekk gamefaqs, Vrengtpolvott.

Stoler mere på Rockstar enn den siden der...

Me 2. The-GTA3-guy har aldri hatt et navn.

Akurat, og hadde han hatt et navn hadde det aldri vært Claude, det kan jeg nesten garantere

Skrevet

Det er nok han fra GTA3 ja. For jeg mener at i et tidsperspektiv. fra 1980 og oppover så er VC først, SA og så GTA3. For når dere sier det. ligner det stygt på hu dama som skyter GTA3duden i introen til 3ern.. Så enden på visa er at hu blir drept av han :D hehehe. Kommet meg til San Fierro nå så nå er det bare full guff. Drit vanskelig å skyte ned de forpulte fjernstyrte flyene dog..

Skrevet
Det er nok han fra GTA3 ja. For jeg mener at i et tidsperspektiv. fra 1980 og oppover så er VC først, SA og så GTA3. For når dere sier det. ligner det stygt på hu dama som skyter GTA3duden i introen til 3ern.. Så enden på visa er at hu blir drept av han :D hehehe. Kommet meg til San Fierro nå så nå er det bare full guff. Drit vanskelig å skyte ned de forpulte fjernstyrte flyene dog..

Jepp det er riktig. VC er fra 80 tallet, SA er fra 90 tallet og GTA3 er fra rundt år 2000.

Skrevet
Drit vanskelig å skyte ned de forpulte fjernstyrte flyene dog..

Gled deg til oppdraget etter det. Det er den jeg sliter med, og den er nesten umulig. :p

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

For å rydde opp: Catalina er samme dama som skyter hovudpersonen i GTA3, og samme dama som du tar livet av i siste oppdraget i GTA3. Han duden som reiser med Catalina er hovudpersonen i GTA 3, og han heiter Claude.

Etter oppdragene med dama så ringer hun av og til, og en av gangene når man tar telefonen så sier hun at hun ikke savner deg og at Claude tilfredstiller henne bedre enn det du noen gang har gjort.. Ergo, hovudpersonen fra GTA 3 heter Claude. :love:

Litt kjedelig at man aldri får møte Tommy.. (har ikke klart VC enda, så jeg vet ikke om han har tatt kvelden eller ikke).

Endret av taase1
Skrevet
Dere vet (de som har kommet et stykke) hu gale dama du raner forskjellige steder med... Litt etter det når dere har "slått opp" skal du race mot henne, og da et GTA III fyren med! Er sikker på det er han, helt lik og sier fremdeles ingenting  ;) De skal visst flytte til Liberty City sammen  :yes:

Noen andre som har oppdaget dette?  :p

3046358[/snapback]

Personen i GTA 3, og racet i San Andreas heter Claude Speed, og ja, det er Catalina (eller hva hun heter) som skyter Claude i begynnelsen av GTA 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...