Packard Bell Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 det er ikke vits å ta over teretorium. fordi du mister det. så vent til seinere i spillet Om man tar over områder seinere i spillet, vil man da ikke miste dem igjen som tidligere?
Artistic.Hipster Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 det er ikke vits å ta over teretorium. fordi du mister det. så vent til seinere i spillet Om man tar over områder seinere i spillet, vil man da ikke miste dem igjen som tidligere? Når man kommer et stykke ut i spillet så forsvinner alle teretoriene
And.rs Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 det er ikke vits å ta over teretorium. fordi du mister det. så vent til seinere i spillet Om man tar over områder seinere i spillet, vil man da ikke miste dem igjen som tidligere? Tror ikke det. i såfall blir jeg skuffet da! Fikk de tilbake i stad , og det fører til en mye bedre "helhetsfølelse" syns jeg, så håper virkelig at det forblir sånn fra nå hvertfall!
Packard Bell Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 det er ikke vits å ta over teretorium. fordi du mister det. så vent til seinere i spillet Om man tar over områder seinere i spillet, vil man da ikke miste dem igjen som tidligere? Tror ikke det. i såfall blir jeg skuffet da! Fikk de tilbake i stad , og det fører til en mye bedre "helhetsfølelse" syns jeg, så håper virkelig at det forblir sånn fra nå hvertfall! Jepp håper det Noen som kan bekrefte dette? Så vi slipper å "tro"
Rookie_NO Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 ******spoiler********** Territoriene blir borte! Litt av vitsen med slutten av spillet er å ta tilbake territoriene... Nøy dere med den forklaringen og slutt og klag...
Luchy Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 det er jo lite area under attack. uannsett så er det jo drit lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå