Shotgun Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) Det aller beste med H&D2 er coveret, overgår til og med spillet Det er rett og slett kunst Kan ikke bli mer enig. Var på Spaceworld i dag, og så de hadde spillet til 129 kroner. Det er en forbrytelse å ikke kjøpe spillet. Bare esken er verdt 129 kroner... Endret 28. november 2004 av Shotgun
PC^2020 Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Men det er skranglete, mitt er blitt helt fakka opp, og revna litt, papircover
gamer73 Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Men hvor finner man papirene i det første ørkenoppdraget? Jeg har lett overalt men kan ikek finne dem. Noen som vet? please hjelp..kommer ikke videre her
H&Dfanatic Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 papirene ligger på bordet i rommet ved siden av han tyskeren som ovegir seg. Det ligger oppå et bord. Så bør du samle troppene dine ved lastebilen. Da får du den ved neste mission.
gamer73 Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) papirene ligger på bordet i rommet ved siden av han tyskeren som ovegir seg.Det ligger oppå et bord. Hmm mener jeg har sjekket alle bord på hele brettet. Mulig det er en bugg her? Men jeg skal hjem å sjekke en gang til. Med tyskeren som overgir seg mener du han italieneren som overgir seg inne på kontoret sant? Endret 30. november 2004 av gamer73
Mats1988 Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hm, det hørtes rimelig bra ut. Men noen som vet minimumskravet for å kjøre det? Og kanskje noen vet de anbefalte kravene til pc`n?
steffis_11 Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Må sei meg enig i alle sammen her! HD2 og Sabre Squadron æ det beste spillet eg har prøva! Runda begge to (Sabre Squadron var litt kort...) Fær meg bredbånd rundt nyttår og tipp høss slag spil eg skø spila då! Hugs at det ligg autopatcher inne på spillmappa! (kjekt) Eg kjøpte forresten HD2 for 99kr på gamesmix for ca. et halvt år sia...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå