Campari Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 [iC' date=27/11/2004 : 14:26] Så det er faktisk bra? Etter skuffelser som Rising Sun og Allied Assault har jeg mistet tiltroen helt til Medal of Honor serien. Men hvis Pacific Assualt er stilig, er jeg kjempefornøyd! jeg har ikke peiling på hva du vil ha av Pacific Assault, ettersom du syntes at Allied Assault, et av tidenes råeste krigsspill, suger. Men jeg tror nok ikke du vil like Pacific Assault, nei. EDIT: Vel, hva er det du synes som gjør Allied Assault så dårlig? Vel, Allied Assault er ikke så forferdelig og hinsides dårlig, det er bare så fryktelig oppskrytt. Du føler deg helt alene, flere av oppdragene er veldig lineære og kjedelige, pluss at AI'en i spillet er så skuffende at spillet føles mer ut som James Bond enn et krigspill. Og jeg har desverre mer forventninger til et spill som omhandler de dramatiske hendelsene under 2 Verdenskrig, enn det jeg har til en hemmelig agent i smoking. Så hvis Pacific Assault klarer å pusse opp mer enn bare grafikken, ville jeg vært meget fornøyd, fordi jeg føler så inderlig at vi gamere har blitt sulteforet på gode 2 Verdenskrigspill. PS: Multiplayer er fett da
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 fikk Medal Of Honor Pacific Assult i går jeg. Må bare slenge meg på bølgen og si at dette er ett kanon spill, lever meg så sinnsykt inn i spillet og dens gode historie, og klippene. Steminingen er rett og slett så realistisk at man syns synd på de som var i krigen. Når det kommer til maskinvare, fikk litt sjokk når jeg fyrte i gang, hadde aldri hørt om at spillet var så krevende før jeg merket det selv, 1280*1024 og alt på high.. veell.. omentrent 20 fps moddet så skjermkortet til 16x1 6vp.. og da kom jeg opp på 30 fps Så nå spiller jeg på 1152*768 med alt på high og 2xaa og 4xaf, da får jeg rundt 25-35 fps.. System: A64 3000+ MSI K8N Neo 2 1024 mb ram Gainward GF 6800LE Må nu si at jeg har nogen lunde oppegående system, så Krevende?
Luchy Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 har greid det. tok 2 dager. altfor lett å kjedelig. går ganske fort lei. det fortjener pluss i grafikken, men minus i at det tar sånn på grafikk motoren
Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 syntes langt i fra at det var fantastisk grafikk jeg! ok men ikke bra nok til et så nytt spill! men selve spillet var MYE bedre enn alle forgjengerne! konge bra! anbefalse virkelig! eneste bedre er 1'ern! å det er bare fordi jeg har så mange korslige stunder da jeg var mindre med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå