Gå til innhold

Hvor bra er GeForce FX Go5200?


Steezo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe bra, gå for et 9880pro, evt. 9600XT du. Det holder til spill. Det du lurte på er ikke bra nok for Rome, de jeg nevnte er. Ihvertfall 9800pro. Men skal du ha det på laptopen må du nok slite litt. Er ikke bare å kjøpe et vanlig kort og sette det inn. Men kan du skaffe et av de jeg nevnte inn i en laptop, gå for de. 9600pro kan funke og men det holder ikke lenge.

Lenke til kommentar
Ikke noe bra, gå for et 9880pro, evt. 9600XT du. Det holder til spill. Det du lurte på er ikke bra nok for Rome, de jeg nevnte er. Ihvertfall 9800pro. Men skal du ha det på laptopen må du nok slite litt. Er ikke bare å kjøpe et vanlig kort og sette det inn. Men kan du skaffe et av de jeg nevnte inn i en laptop, gå for de. 9600pro kan funke og men det holder ikke lenge.

Du bør gjøre alvorlige forsøk på å faktisk lese en av postene du svarer på. Det ville nok gjøre underverker.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel egentlig "hvor dårlig er dette skjermkortet", for det duger ikke til stort annet enn vanlig desktop arbeid. Kanskje spill i lave oppløsninger. Tror nok du vil slite litt med det skjermkortet i Total war, da det kommer flere tusen enheter samtidig ut på banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...