Gå til innhold

åssen kabinett trenger jeg? så billig som mulig


Anbefalte innlegg

EPoX EP-8RDAE hovedkort for Socket A DDR Demo1 344.88

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Socket A, 512KB cache Barton 45W/1,5V 795.00

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Samsung SpinPoint PL40 40GB IDE ATA/133 450,00

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 512MB 765.01

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Sapphire Radeon 9600PRO Advantage 128MB AGP 865,00

 

Har tenkt til å klokke denne maskinen. Åssen kabinett burde jeg kjøpe? Så billig som mulig. Tar også imot råd hvis det er andre ting jeg burde byttet ut som passer bedre til å klokkes. :thumbup:

Endret av csboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eit Q-Tec kabinett funkar fint, men eg vil anbefale deg å kjøpe ei skikkeleg PSU (straumforsyning) i tillegg. 480W bør halde.

Når det gjeld klokking av CPU er det mange forskjellige faktorar som kjem inn. Det er avhengig av HK, kvar prosessoren er produsert (CPU'ar frå Taiwan frå AMD kunne klokkast betre enn CPU'ar frå andre land om eg huskar rett), når den er produsert, kjøling og så vidare.

Noken hundre MHz klarer du kanskje. :)

 

Tek forbehald om feil.

Lenke til kommentar
Eit Q-Tec kabinett funkar fint, men eg vil anbefale deg å kjøpe ei skikkeleg PSU (straumforsyning) i tillegg. 480W bør halde.

Når det gjeld klokking av CPU er det mange forskjellige faktorar som kjem inn. Det er avhengig av HK, kvar prosessoren er produsert (CPU'ar frå Taiwan frå AMD kunne klokkast betre enn CPU'ar frå andre land om eg huskar rett), når den er produsert, kjøling og så vidare.

Noken hundre MHz klarer du kanskje. :)

 

Tek forbehald om feil.

Hehe, en 480w strømforsyning holder sikkert til 3 slike.

 

Kjøp Aopen H600B. Hvor bestiller du i fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...