Gå til innhold

SWG KOTOR 2 Sith Lords


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gledet meg til denne tråden.

 

SWG Kotor er det beste RP spillet i nyere tid etter min menning.

Fint å se på, fint gameplay, bra historie.++(må gå, skole om 10 min brb(9timer)

 

GImme :dribble:

 

Eidt: fastleif

 

EDIT har tid til å svare nå=)

Dette kommer til å bli bedre enn det første og få lekkert! :dribble:

Men håper virkelig det blir multiplayer/co-op til PC. Ellers tror jeg mye av enern kommer til å ligge igjenn, siden spille systemet og grafikk motoren ble så godt tatt imot. Får bare håpe de klarer å lage en like fengslende story.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Jeg hadde likt å se bedre grafikk, det var litt for firkantete etter min mening, slå sammen grafikken fra KOTOR og Fable i ett, ojojoj =)

 

Ønsker flere alternative quests, en skjult historie bak en av personene du har med deg eller deg selv (som i FF7), alternative bosser som dropper bra loot men som du nødvendigvis ikke trenger å drepe for å spille gjennom, skjulte bonus folk og items... Dette er sånne ting som kan få en "true gamer" til å få lyst å spille gjennom spillet flere ganger for å finne alt. Final Fantasy er UTROLIG flinke på det område, Lucas Arts burde vurdert det samme

 

Nå er jeg lei av å skrive

Endret av The_Firm
Lenke til kommentar

SW KOTOR 1 er et av de beste spillene jeg har spilt, så det sier seg selv at jeg gleder meg ganske mye til 2ern kommer. Historien i spillet er så bra, fikk ikke lyst til å stoppe å spille det. Og det som også er bra er at spillet er langt, man møter nye folk og får forskjellige oppdrag. Jeg har høye forventninger til dette spillet ,håper at spiller klarer å leve opp til de. :D

Lenke til kommentar
*fåfengt forsøk på å dra topicen back on track*

 

Noen som veit om du kan "styre" dine andre party characters mellom light og darkside? Det var en annen av de tingene jeg savnet i KotOR, og hadde blitt en fin liten gadget i spillet (jolee med force kill med 50% fp reduction, anyone?) :D

Om halve partyet var light og andre delen dark hadde det ikke vært tradisjonell Star Wars feeling. Jeg mener at det de gjorde i KOTOR var genialt, om du gikk til Dark så forsvant par folk. Hadde vært kult om du kunne brukt /persuade på de om du var høyt nok levlet =)

Lenke til kommentar
Pirke 3: The Sith Lords  :thumbup:

Rett skal være rett.

En tatsefeil fra min side. :blush:

*Pirke litt mer* Tastefeil.* :p

Eh.... tok ikke den altså?

Trykkfeil-trykkleif.....

Tastefeil-tatsefeil....?

Get it? :roll:

Ro ro til fiskjeskjær :roll:

Det er med stor skuffelse jeg registrerer at folk ikke ser referansen til det å omtale en tastefeil som tatsefeil og det å si trykkleif om en trykkfeil.I begge tilfeller bytter man om på et par bokstaver slik at man får en "skrivefeil" som illustrerer ordets betydning.Dette blir gjort med fullt overlegg (med vilje), for på en humoristisk måte å poengtere at man er klar over at det er en trykkfeil (trykkleif).Det samme skjer når man skriver tatsefeil istedenfor tastefeil.Man leker rett og slett litt med bokstavene.I noen miljøer også bare omtalt som bokstavlek.Ryktene sier at det fremdeles er individer (personer) som ennå mestrer denne snart glemte kunsten.De holder seg for det meste i skjul av frykt for å bli oppdaget av individer som vil håne og svartmale (å snakke negativt om en person,ikke å fysisk male dem med svartmaling) dem.(Dette var en dårlig jedireferanse...) Jeg burde selvfølgelig ha vært klar over konsekvensene da jeg skrev tatsefeil istedenfor tastefeil.Det er dermed hevet over enhver tvil at undertegnede (kendistarr) har opptrådt på en svært kritikkværdig måte.Mine innlegg vil i all overskuelig framtid alltid følge den gjeldene humoretikette som måtte eksistere i forumet.Alle framtidige referanser vil bli nøye evaluert før de eventuelt blir brukt.

Dette innlegget er skrevet i fullt alvor og må på ingen måte oppfattes som ironisk eller sarkastisk. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...