Gå til innhold

Er Halo bra?


Anbefalte innlegg

Er Halo skikkelig bra? Veit det har fått god kritikk og at mange liker det, men mange av de som anmelder spill, spesielt i norge er jo amatørmessige konsoll-fanboys som ikke har sett et pc-spill noensinne (veit jeg erter på meg folk nå men). Så jo en anmeldelse av Max Payne der anmelderen presterte å si xbox-versjonen var bedre enn pc-versjonen, fordi han likte xbox-joysticken bedre.

 

Men over til spørsmålet, åssen måler halo seg med andre skytespill, hva spillbarhet og grafikk angår?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halo er ikke bare bra, det er det best konsoll FPSen, noen sinne. Det er et kraæm spill på nesten alle nivå, bra storyline, vakker grafikk, glimmrende gameplay, god AI, ikke fullt så bra musikk, og bra kontroll (for et konsoll FPS).

 

Halo er et all around konge spill. Har ikke noe negativt å si om spillet, bortsett fra at det hadde vært bedre på PC :wink:

 

Men FPS (First Person Shooters) er nesten alltid best på PC. Jeg gler meg til PC versjonen av Halo, det kommer til å kick ass!

 

_________________

In the land of Seatle, in the fires of Microsoft, the dark lord Bill Gates forged, in secret, a master OS, to controll all PCs. And into this OS he put his greed, his malice and his will to dominate all compute media.

One OS to rule them all.

 

[ Denne Melding var redigert av: HardCubed på 2002-05-22 12:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-22 15:13, MaxCPU skrev:

Kjøpte egentlig bare halo for å ha 2 spill til å begynne med...hadde ikke noe særlig forventninger, men må bare si at dette spillet er KONGE KULT!! Xbox er ikke verdt å ha uten!


 

Jeg tenkte mer på hvordan halo er sammenlignet med pc-spill, hjelper ike mye om det er det beste spillet på xbox om det ikke er bra i forhold til pc, orker jo ikke kjøpe noen konsoll om den er dårligere enn pc. PS1 feks hadde jo et hav av middelmådig spill, og kankje 5 stykker som var skikkelig bra.

 

AtW

AtW

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-22 15:21, ATWindsor skrev:

Quote:


Den 2002-05-22 15:13, MaxCPU skrev:

Kjøpte egentlig bare halo for å ha 2 spill til å begynne med...hadde ikke noe særlig forventninger, men må bare si at dette spillet er KONGE KULT!! Xbox er ikke verdt å ha uten!


 

Jeg tenkte mer på hvordan halo er sammenlignet med pc-spill, hjelper ike mye om det er det beste spillet på xbox om det ikke er bra i forhold til pc, orker jo ikke kjøpe noen konsoll om den er dårligere enn pc. PS1 feks hadde jo et hav av middelmådig spill, og kankje 5 stykker som var skikkelig bra.

 

AtW

AtW

 

Hvilke punkter ønsker du å sammenligne? Må ha litt mer å gå ut i fra her... Spillet er uansett genialt og slik er det! Må være noe av det absolutt beste jeg har spilt på noen som helst plattform!

Lenke til kommentar

Ikke fokuser for mye på grafikk osv, det er spillet som er viktigst, ikke at grafikken er dårlig i Halo men Halo er jo snart et halvt år gammel og utviklerene som lager spill til XboX (og GC) har sikkert allerede lært å bruke Hardware'n til Xbox mye bedre.

Sett på selve spillet? Halo er rett og slett veldig bra sammensatt og scripted, det ligner veldig mye på en SF film sånn sett.

Halo kommer sikkert til PC med litt forbedret grafikk men alikevel skulle jeg anbefale Xbox i kombinasjon med 28 eller 32* Widescreen TV eventuelt med Dolby Surround lyd... Du blir neppe skuffet, uansett hva du er vant med i fra før eller hva som kommer etter E3.

Lenke til kommentar

Halo er den beste spill opplevelsen jeg har hatt, og jeg har spillt de fleste skikkelig FPS på PC. Som f.eks. Half-Life..

 

Joe Fielder(Gamespot) sier "Not only is this easily the best of the Xbox launch games, but it's easily one of the best shooters ever, on any platform."

 

Lyd, AI, grafikk, gameplay, multiplayer(når du linker, riktignok) og holdbarhet er i beste klasse.

 

Dette høres kanskje ut som fanboy snakking, men dette er fra et objektivt og kritiskt standpunkt. Halo er rett og slett så bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...