Gå til innhold

Info om Qtek 8010?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har noen spørsmål om qtek...

Er det mulig å bytte språk på telefonen? Ordlister? eventuell hele firmware...

Vet noen om den selges i Asia? Kjenner noen som skal til hong kong / kina i jula, så øynet et håp om at den kan være billig der... (telefoner er stort sett en del billigere i hong kong enn her...) Men den er ikke så utrolig dyr i norge i forhold til hvor rå den faktisk høres ut...

Lenke til kommentar

Fortsetter denne jeg istedet for starte en ny en, treffer vel de som har 8010 i denne tråden likevel. Er det noen som har fått til å synke telefonen med bluetooth? Jeg får ikke til dette, selv om active sync finner telefonen. Den begynner å prøve å koble til, men får etterpå beskjeden om at enheten ikke ikke en smartphone :no:

Har innebygd BT på laptop'en, og det hadde vært greit å slippe å klattlade mobilen eller bruke IR hver gang jeg skal synke....

 

Har noen en bra forklaring så er jeg evig takknemlig!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Qtek 8110 er fin som faen den. Ikke bare har den mye bedre MP3 enn f.eks. 6230, men man kan spille av live video i (relativt) god kvalitet. Og da snakker vi ikke bare WMV, og mpeg, men avi/divx, mp4, m4a, mpeg, mpg, mpv, dat, mp1, mp2, mp3, mpa, mkv, mka, ogg, ogm og aac +++

 

samt masse kule programmer, f.eks. pocket streets 2005 som gir ekstrem detajer over oslo :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...