oro2 Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 (endret) (beklager hvis topic ble litt dårlig formulert, var vansklig å få plass til alt) Jeg har en stasjonær PC stående her, og på den deler jeg ganske mye i DC. Jeg har også en ultraportabel der jeg deler ingenting i DC. For tiden bruker jeg omtrent bare sistnevnte. Jeg ønsker å "bruke" sharen min fra den stasjonære PC-en og logge på hub-er med høy share-limit fra den ultraportable. Eventuelt ha noe kjørende på den stasjonære som gjøre at jeg får tilgang via et program på den, et slags remote-opplegg(?) Er det noen som har en løsning på dette? Vil helst ha noe brukervennlig med GUI. Anyone? edit: trykkfeil Endret 27. oktober 2004 av oro2
hox Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Har ikke testet dette selv, men jeg tror det burde gå å mappe opp nettverksdisker for så å dele disse. Da er de jo regnet som "lokale" disker.
Empty Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Det funker helt fint det som hox sa. I explorer så trykker du på Tools -> Map Network Drive, også bare skriver du inn mappa du vil dele fra den andre maskinen. Har selv gjort det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå