Gå til innhold

TES: Cpu problem i morrowind


Anbefalte innlegg

Hei jeg har aldri hatt noen problem med morrowind, på noen maskiner før, men på min nye maskin sluker det plustlig 100% av cpu'en min som gjør at spillet crasher ved å stoppe opp for et øyeblikk, for å redde meg fra å restarte maskinen på nytt må jeg trykke ctrl alt del, for å bli minimert til skrivebordet, og når jeg trykker på morrowind ikonet så funker spillet helt fint igjen, dette skjer med ujevne mellomrom...

 

Jeg har en amd64 3000+ prossesor...

 

P.s har noen hatt eller har dette problemet, så kom med muligheter for hva det kan være eller tror..

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er noe galt med kjøle systemet til cpuen din, som du selv sier marrowind bruker 100% ressurs av cpuen og pcen din prøver å slå av maskinen/restart pga varm cpu eller for svak psu (hvis du har bygget pcen selv da). Kan jo hende at pcen din er infisert av virus elns...

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
Jeg tror det er noe galt med kjøle systemet til cpuen din, som du selv sier marrowind bruker 100% ressurs av cpuen og pcen din prøver å slå av maskinen/restart pga varm cpu eller for svak psu (hvis du har bygget pcen selv da). Kan jo hende at pcen din er infisert av virus elns...

Jeg har nok av kjøling, har ikke bygget maskinen selv, men har heller ikke virus det har jeg sjekket nok ganger så jeg er ganske sikker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...